//=time() ?>
Gente juro que deu trabalho fazet o braço do rico e saio feio 😭 ent esse eo novo desenho ele é pra representar uma fotografia rico ea piper 💘, @BrawlStarsBRC
イベント終わって先月分のEO終わって資源を落ち着いて見て気づく、ネル掘りで消耗したバケツ。E2でやたら減っていたバーナー。戻さないと……!
伊400、日振、秋雲
#艦これ版深夜の真剣お絵描き60分一本勝負
#艦これ版真剣お絵描き60分一本勝負_20211001
The game is simple: if you win, the money is all yours. If you lose, you die. Will you play?
"MOO GOONG HWA - KKO CHI - PEE EO SSEUM NI DA."
Ang favorite doll nyo in chibi version😆
#squidgame #netflix #squifgamefanart #mugunghwadoll #RedlightGreenlight #chibiartist
おはようございます!今日は金曜日、10月が始まりました。公式カレンダーは買い物中のオータム先生と風雲ちゃんですね。EOや任務も復活してるので、うまく活用して資源を獲得しましょう!本日もよろしくお願いします!
annie x mina is a friendship (or ship) that makes my heart ache😭😭everything about them is so special to me😭
mina, the fun bubbly girl decided she wanted to be friends with annie the gloomy loner and annie for some reason let her as we saw them always sitting next to eo+
This is Aleo my new dnd pc since poor Eo has retired. She is a gunslinger Druid who came back to life for revenge.
今日明日はEO消化集中したいので今月はこれで〆
仕事もイベントも重なって6枚しか描けなかった
来月もこんな調子で週1~2描ければいいかな(´・ω・`)
#今月描いた絵を晒そう
Eo no me gusta tanto la cara pero hagan de cuenta que está lindo
eo1 spoilers
damnit MEDIKO where the HELL are we
Qué puedo decir tengo mi debilidad por ellos 2.
Adiós mamá por que soy tan coqueto 😩🧐 pero 😳 me gusta eo cara de pocos amigos https://t.co/IEAl3Zqwu3
I'm a really really big Etrian Odyssey fan and I've always to draw my parties so here's a WIP of my team from Nexus! Only the sovereign is ready but I'm liking it so far!
Hopefully this sets off some kind of karmic entity to give us news of a new EO in the direct tomorrow...!
SFでバンドものっていうと永野護のフールフォーザシティを真っ先に思い浮かべるけど確かにありそうで無かった題材なのかな?PVなんかだと定番な気もするしルーカスのマイケルジャクソン主演のキャプテンEOもそうですね。あー…見たい😭
【悲報】着任早々、無理やり高速+化されて、EO4-5でタッチさせられる2隻目ネルソン。
改装しないとタッチできないんじゃないかと、ちょっと勘違いしていた私。。。レベル1からでも結構やります余! #艦これ