画質 高画質

他人と馴れ合うつもりはないと拒絶する背中と、暴走についての教材にされてしまった背中と、用済みだと言わんばかりに邪魔者を排除しようと闘志を放つ顔と、京の一挙手一投足を見逃さないと眼光鋭い顔、という庵の各種ED絵。男前で美獣っぽいから庵はたまらんのだ。

5 20

15の各種ED絵。クリス相手に怒りすら覚えて闘志を剥き出しにしている顔と、神器チームの庵と闘うことに胸を踊らせている顔と、主人公揃い踏みな時の生意気そうな顔、実家で真吾と和やかに会話する日常を思わせる顔、と、色々な京の表情が見られてよきよな。どの顔も男前でたまらん。

11 49

ウマ娘2周年アニバーサリーはハッピーミークと桐生院葵やビターグラッセとリトルココンのSSR実装で、シナリオリンクのスピード上限解放してくれれば新シナリオ不要。
メイクラのアイテム調整と因子継承イベントをデビュー戦とEDに追加して、自由なモブ娘に変更可能なオリキャラ育成があれば神運営

0 1

ウマ娘2周年アニバーサリーはハッピーミークと桐生院葵やビターグラッセとリトルココンのSSR実装で、シナリオリンクのスピード上限解放してくれれば新シナリオ不要。
メイクラのアイテム調整と因子継承イベントをデビュー戦とEDに追加して、自由なモブ娘に変更可能なオリキャラ育成があれば神運営

0 1

ウマ娘2周年アニバーサリーはハッピーミークと桐生院葵やビターグラッセとリトルココンのSSR実装で、シナリオリンクのスピード上限解放してくれれば新シナリオ不要。
メイクラのアイテム調整と因子継承イベントをデビュー戦とEDに追加して、自由なモブ娘に変更可能なオリキャラ育成があれば神運営

0 1

ウマ娘2周年アニバーサリーはハッピーミークと桐生院葵やビターグラッセとリトルココンのSSR実装で、シナリオリンクのスピード上限解放してくれれば新シナリオ不要。
メイクラのアイテム調整と因子継承イベントをデビュー戦とEDに追加して、自由なモブ娘に変更可能なオリキャラ育成があれば神運営

0 1

ウマ娘2周年アニバーサリーはハッピーミークと桐生院葵やビターグラッセとリトルココンのSSR実装で、シナリオリンクのスピード上限解放してくれれば新シナリオ不要。
メイクラのアイテム調整と因子継承イベントをデビュー戦とEDに追加して、自由なモブ娘に変更可能なオリキャラ育成があれば神運営

0 1

ウマ娘2周年アニバーサリーはハッピーミークと桐生院葵やビターグラッセとリトルココンのSSR実装で、シナリオリンクのスピード上限解放してくれれば新シナリオ不要。
メイクラのアイテム調整と因子継承イベントをデビュー戦とEDに追加して、自由なモブ娘に変更可能なオリキャラ育成があれば神運営

0 2

RISEの表紙が嬉しいさ!
おめでとうラビ🐰🎉

(元ネタはチェンソーの4話ED、パロです)

21 75

there are still available some work in "Girl in Red" series only on

1/1 Ed
Reserve Price 1 ◎

grab it on https://t.co/RXPAWqEPAk

14 22

【#AirSmokeZero × 塗り絵キャンペーン】

6作目は息子のクレヨンを借りて!

細かい塗り分けをせずあえてラフに仕上げました!
呪術のEDみたいな仕上がりをイメージしたものの、そう言わないと伝わりそうにない😇



0 20

C_S41 listed for 24 hrs at 0.1 and 0.25 tez
Remainder of Ed’s will be sent to the fire gods 🔥🔥and left in the hands of my beautiful collectors 🥰 😘

🔗 https://t.co/R8Tad2teaM

GN all ✨🤍

https://t.co/oaQxau6H7p

4 11

“You’re really going to leave me with nothing to remember this trip by?”

Stede wants to 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 this? The views, or Ed?
.
.
Happy early birthday !! 🫶🏽💜🥰 This AU lives feral & rent-free in my mind.
.

16 104

this meme is so them to me idk why. ed teach type flirting

383 1561

one week's passed, 13/15 ed found a new home, I want to thank all the collectors who took an ed. I've decided to delist the last 2 and keep one for myself. The last one is for , who did me the honor of sharing this piece of the journey with me.
Thank you all!

7 19

HELLO I'm Ed and I'm a Nonbinary(among other things) Bisexual Aroflux artist who loves Ed, Edd n Eddy, Sky:cotl, Bugsnax and Pokémon (:]

0 0

New cute drop "Arabella" 💜🌈✨️

"Arabella" is a cute colorful little girl in a fantastical, magical and dreamy world💜🧚‍♀️🌈✨️The one of the little magic sisters😊🪄

➡️ 10 ed for 0.005 $ETH



https://t.co/DdUbknLHWd

15 24

Da che mondo è mondo le donne partoriscono nel dolore. Il fumetto di Irene Caselli e Rita Petruccioli sulla è di nuovo disponibile sul nostro sito. Lo trovate anche in carta ed ossa nel nostro numero due 👉https://t.co/RyAuCcjy82

37 66