画質 高画質

このウォセはこの環境になって初めて描いた一日一絵ですね。
飼い猫くんも最近になってやっと描き慣れてきた子だと思ってます。
去年はアキラでした。そして今日はおとうとくんでした。    

0 1

すっかり冬だね🙂
みたいな感じ😆

過去絵🥴

8 200

a contest piece

hope I'll win hahaha anyways... still open for commission:>>> and pls do sponsor me for csp premium hahaha

1 2

Dragon Ball x Street Fighter: Duel

Decided to draw Zucchi in Sakura’s apparel. 🌸
I thought the colours suited Zucchi to a T and I also tried something different when it came down to the colouring technique.

1 2

final work of this year :3
next year Imma try to be less lewd

4 11

I'M DONE!!!! My, , 's characters at a skating rink! The whole gang's back 🥰

2 9

I have a few! YES I'M AWARE TRICOS FEET LOOK FUNKY, ITS LIKE FLYNN RIDER'S NOSE AT THIS POINT BUT TRICOS ADORABLE! Also a thing I did for the Clipstudio contest thing.

0 1

ポーズ178/200_トラック

ポージング→#Live2D
その他加工→#clipstudio

0 1