画質 高画質

アイビスペイント使って、オッドアイに加工!

ちょっと手間だけど意外と上手くできた(*´˘`*)

右目がオレンジ色だったのを赤色に修正したよ!

1 6

GM ☀️☕ its finally Saturday:D
Hope everyone has a great day!

1 16

More detail, forgot the sampler but use Power version in

1 14

Nice quality with Power version
With high steps and upscale 2

1 12

管理タスクを更新してみた
手足が崩れるとピポッと直るようになったのは、みててたのしい

0 2


The premier memecoin on the XRP LEDGER just got BETTER
Today, in around 12 hours time, there will be a taken on your $XRDC holdings. Let me introduce to you…

🔥- to follow.
https://t.co/S37MvwrAvs

10 13