画質 高画質

あ、祝☆リメイク発売、です~!

では記念して97年頃に描いた落書きでも晒してみようかしら…

初Windows(95?)で、ペンタブもなく、たぶん時間と根気と集中力があり余っているようなトシで、Vジャンか何かを見ながら目コピで、マウスでポチポチ描いたっていう、今じゃ信じられないような代物。

0 3

DMM様にて新たにWindows10に対応した『OrangePocket for Win10』や『_summer新装版 for Win10』、
『LikeLife新装版 for Win10』等が配信中です!

また、“萌えゲーアワード 11月月間賞”を獲得したHOOKSOFT最新作『どっちのiが好きですか?』DL版が好評配信中です♪

https://t.co/bAIylPKuNn

5 21

Created this illustration to thank the NHS superhero’s. Also created an outline version for childerem of all ages to colour in and display in their windows at home.

0 3

X.X It's 75*F outside, the sun is beating down on the windows of our apartment, and the inside of the place got up to 84*F because even with fans the sun just turned our place into an oven x.x As much as I loved today's beautiful weather, I want it dark and cool outside now.

0 0

“They hit each other so hard, the windows shattered with every punch.”
Colored this for fun today. Loving what is doing with these! You can bid on them on his eBay page for charity.
Pencils and inks by . Colors for practice by me.

3 31


【#堕天使
わいが堕天使 メルコムや!
文句あんのか おんどれ!!

【#堕天使 
私は堕天使 ブエル
貴殿に 忠誠を誓おう!

0 0

"The Hidden City - it was a dark, damp, foggy settlement. Faint, warm light dotted the windows of shops and houses. Despite the somber atmosphere, it was also quite beautiful, in a grim sort of way."

0 4

昔だとiiyamaのCRTモニターが高値の花でした。
Windows98~2000時代に15万弱近く出した記憶があります。

やはり16色のようで、拡大するとこのように色のパターンを使う事で表現を広げています。

16色の絵は今には無い職人気質の美しさ感じます。

こちらもどうぞ
https://t.co/WlbtcgSyuW

0 1

ちょっとだけAPEXやるか
あ、サムネは10分で描きましたw
使用したのはwindows ペイント

https://t.co/tF561EGbdy

5 15

NO in April, but all that art still needs a new home, so look here…DAY TEN.
Find five more York artists deserving your ARTtention at https://t.co/nQQqXBUuaQ

1 3

A free and easy way to bring a bit of nature to your windowsill, using only a trip past the park & a plastic bottle

Follow this DIY Wild Weed Bottle Garden guide, straight from the pages of I Ate Sunshine For Breakfast by & Philip Giordano🌿

https://t.co/X06U2h2kkn

9 14

Tiny dragon on my windowsill, the Madagascan Ocotillo.

62 387

もちろん12年前なんてペンタブの存在すら知らなかったのでWindowsのペイント使って好きなポケモンとかマウスで描いてたけど、模写とはいえまあまあ頑張ってて昔の自分にビビってる

0 5

I cleaned the windows today. I wiped so much I think my arms will hurts tomorrow.

12 62

"Eyes are the windows to the soul"

Soooo- I've been in bed all day (I wasn't feeling well) and so this was my warm up sketch!

Thank you so much to for being her awesome self!

2 22

DMM様にて新たにWindows10に対応した『HoneyComing for Win10』や『_summer新装版 for Win10』、
『LikeLife新装版 for Win10』等が配信中です!

また、“萌えゲーアワード 11月月間賞”を獲得したHOOKSOFT最新作『どっちのiが好きですか?』DL版が好評配信中です♪

https://t.co/HFqk2ib88D

10 16

I found a website that has pre-1900 watercolours with a location map that you can drill down into.
Could be useful in looking at churches.
https://t.co/31thCxMbjN
Here is this time it’s my office (Sacristy) and Weavers Lane (Sacristy is top windows on left)

2 1

Yo, I have never explained why I use pixel art even when I do big canvas right?

Easy answer: I used to love on Windows Paint lol. Now i'm a PTS user but still love to do Pixel

0 3