//=time() ?>
Working on Alastor! Do you recognize the Manga cover I used as ref?
(also this was so so far out of my comfort zone but it was tons of fun Q_Q)
アラスターさんと2Pさんのリクエスト頂きました。ありがとうございます!😊🦌📻アラチャで描かせて頂きました。心踊ります
#HazbinHotelAlastor #HazbinHotelFanart
お酒飲んでも「私全く酔いませんが?」みたいな雰囲気なのに、にゃんにゃん子猫ちゃんなるのギャップで狂う
#HazbinHotelAlastor #HazbinHotelFanart
#2PAlastor🦌💙
(2PDesign:@Anic_en)
手加減しなくてもいいよね…?
You don't have to go easy on me... right?