Aquest diumenge passat va ser l'últim episodi de i em fa il·lusió ensenyar-vos les il·lustracions que vaig fer per les animacions (algunes d'elles material inèdit).
Us les vesteixo amb aquesta forma de fitxes.👇
Molt agraït si compartiu la feina amb un RT.Merci!🐟

12 16

Some shitty thoughts (segurament amb mil faltes no se pq ho he fet en angles)

5 50

Pel que sembla la il·lustració que Laura Mars (Instagram: ) va fer fa un any i mig s'ha tornat inspiradora.
Si voleu una làmina o una samarreta amb la il·lustració podeu fer les comandes a:
https://t.co/KnlyOfDX3y
https://t.co/3Ffxmzvk7Q

8 9

Gran día ahir ens espera una temporada frenética!!Ara toca anar calentant que ens espera la Japan y Ripoll tornem amb els amics de y en !!! Vinga kitsune ves fent vía!!

4 24

Jo no dic res pero amb el "vamos a lanzar obuses" XD https://t.co/LR3cXHtetv

0 4

Com a "jolo" i shonen de llibre també em quedo amb el manga de Bleach. Tot i que sé que tu vas al fetitxe. ❤️

0 1

Acabo el fil amb una curiositat sobre la Tantive IV, precisament. Els primers dissenys del Falcó Mil·lenari eren molt similars a les corbetes Corellia. Ralph McQuarrie imaginava el Falcó amb un disseny llarg, gairebé com la Tantive IV però amb la cabina que ja coneixem.

0 9


Baconet fent la migdiada dibuixat amb

0 7

A T E N C I Ó❗
Per ptició popular, demà dissabte tindrem NIT FRIKI amb .
🕙 22:00
📍https://t.co/61JOVYDb0X i https://t.co/KRcLRP6jUO
------------------

17 24

La paraula més pròpia i bonica d'Ontinyent és AMORZÍGOL (pronunciat ammorzígol, amb dos "m" i una "s sonora").

Ve del llatí "mure caecu" (rata cega) i és el que ací diem per a referir-se a les rates penades.

M'agrada dir-li-la a la gent d'altres pobles, ningú sap què és 😂

32 188

MISS ! M'AMB!!! 👁👁🤍
HOW DO YOU ALWAYS DRAW SUCH SMOOCHABLE OCs/SONAs !!! ;;;;

hbnndgjfkg 💕💖💜💛💖💕

0 3

with watermarks for extra safety. I rlly enjoyed drawing your OC 😳💖 hope you like it :,)

1 10

Obertes les INSCRIPCIONS per la 1a Cursa de la Dona de Ripoll el 19 de setembre. Una prova solidària amb les persones afectades pel càncer, no competitiva, inclusiva i apte per a totes les persones i edats.
ℹ️ i inscripcions a https://t.co/ayNQCIjTQZ

4 7

🦉👩🏻‍🦱🟢Luz Noceda és una noia humana adolescent de Connecticut que accidentalment ensopega amb un portal a un altre món en lloc d’anar a un camp d’estiu de detenció de menors. Arriba a un arxipèlag conegut com Illes Ardents, format a partir de les restes d’un Tità mort,..

0 0

Mitja infància meva la vaig dedicar a jugar amb aquests ninos!

0 5

Després d’una estança a París, torna a el gener del 1901. Només s’hi quedarà uns mesos, fins al maig, però entrarà en contacte amb intel·lectuals i artistes madrilenys com Henri Cornuti, Francisco de Asís Soler i Alberto Lozano, que apareixen en aquest dibuix.

6 12

Una amiga m'ha dibuixat amb un Pokémon que vaig inventar de petit 😭😭

1 56

gam·ble
/ˈɡambəl/
To take risky action in the hope of a desired result.

[ ]

1 1

Aprofitaré que a l'agost vaig a mig gas per tornar a posar-me amb les aquarel·les. Tenen una màgia i un noséquè que no et pot donar l'ordinador.

2 19