画質 高画質

ลงเก็บไว้อีกรอบๆๆ ยังไม่ได้วาดดีๆอีกสักที,_,

7 37

我終於可以來做印調了🥳
《開始管理 大逆異想體!!》A5、30P
CP:亞雙龍、班福

暫定是12月CWT和RG都會有場販
如果有興趣的話可以幫我填一下嗎🥺🙏
印調頁面↓
https://t.co/bz5ygMxIYn

12 33

初体験RGでゴッド組んだ(RGいくつか買っていても積んでた…)色分け完璧で後のメッキver.の為だからなのかアンダーゲート多めでゲート跡も出づらいし手軽にカッコいいの出来ちゃって満足キットだった🌞

0 0

高機動型ザクのカラーリング、80年代当時の『チラシ』の色味が記憶に刷り込まれているので、RGを敢えてのグレーツートンカラーで塗ってみました。

0 12

My local store is putting this up for PO for about the same price as RG GGG, I am quite tempted

5 39

🍪#박서방제주지점☕️🍩

<입고예정 3탄> 반다이 재생산
[HG, RG, 포켓프라, SD 안내]

입고목록, 입고시간, 구매제한
블로그🍀 공지 확인하세요!🧐
https://t.co/L9h2jBzNcK


0 0

With how popular the RG God gundam, and how awesome that kit is, i hope that bandai would make more RG or even HG kits of G Gundam suits.

I Would pay good money for HGs of the maxter or dragon gundam.

11 45

然後香港RG同人展的同人周邊決定出星座服裝!🌟
都是之前畫的8個草稿圖sample((?

39 109

畫完滿開心的 所以先發出來
打算在rg28賣的卡 不用錢 隨便拿的那樣
沒有賣身

2 27

帰ってもプラモ作る気力なく、積まれた箱…(*ノω`*)ペチン


0 6



10월 8일 [입고완료 3탄] 🍎🍑





재생산 프라모델 안내입니다​🌽

제주지점 블로그에서 입고목록 / 재고수량 확인하세요
🍒​https://t.co/kiqHCgFoIR


0 0

キウイは2.4rgくらいかな☺️

2 19

꒰💛😈 えいか誕 13/10 😈💛꒱

配信来てくれたみんなありがとう!
今年のイラストは自分で描きました
12月の(香港)RGでグッズ出ます
限定なので20個だけです💦
(🔥香港RG現場は優先となります)
海外で欲しいのかたはDMください!

💛#絵いかなの

5 21

Unkn0wn.b0ne interaction will be

-Skull (Ally? Some funny Stuff unkn0wn did)
-Flower Child & F0rg0tten (Spying on 'Target')
-Wiki (chilling with friend)
-random child (stand on the corner behind the child in the room)

Yeah Wiki is now a 'friend' of unkn0wn.

1 3



10월 15일 <입고예정 2탄>
반다이 재생산 프라모델 [RG, MG] 안내입니다

블로그에서 목록/입고시간/구매제한 확인하세요😍🤗
https://t.co/iYZXHodBqn


0 0

I collected 'MΞRGΞ //'🖤⚔️Brought to you by my shill https://t.co/0VxvbuWMEZ

Please follow and check out:
https://t.co/EWFvB8KMbK

17 147