画質 高画質

+++ cät-c0re ᗢ
🐟🐈✨
1/1ed.Collect for 5.55ꜩ
https://t.co/xpQi9y1U2s

2 1

2023年1発目は総集編グリッドマンでした!
観るのはリアタイ当時以来だったけど、当時たまに聴いてたキャラソンを耳が覚えてて、イントロが流れてきた時はテンション上がりました。EDも懐かしすぎたな…。

0 6

"Life Incognita" is a generative (100% code) abstract artwork that trying to simulate natural media

ED: 110
DA: 30 > 20 > 10 > 5 Tz

👉Tue. Jan. 24 at 21:00 UTC (22:00 CET)

On https://t.co/jwwboo21SV

15 55

カレコレ屋100万人おめでとうございます🎊

2 18

Favorite OP: aozora jumping heart
Favorite ED: kitto seishun ga kikoeru
Favorite anime single: wonder zone
Favorite Album Single: Wonderful Rush
Favorite Solo: butterfly wing/Yada!
Favorite Subunit song: Vroom Vroom
Best girl in each group https://t.co/xUBOeQSXsL

1 7

先週、今週と2卓観戦させて頂きました。感謝です✨
「Grateful When You're Dead.」
乙女ゲーマダミス。ムッチャときめきました…!
「禁断の果実を食べた君へ」
デスゲームマダミス。
ED直前から! なんか…すごかったです(小学生)
他の観戦者に習って、VIPとして仮面をつけていきました🍁🐥🍷

0 3

Crime scene ✨️ 11 ed. ✨️ only 10 Tezos on secondary
https://t.co/FVXKJTaa5V

0 1

DEATH BATTLE! Beerus VS Mr. Chimes VS Magic Eraser VS Ed

0 39

there are still available some work on "Girl in Red" collection on

1/1 Ed
Reserve Price 1 ◎

grab it on https://t.co/dNGbPWChau

1 13

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

0 0

Hey Sinbad, good luck bro.
🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

0 4

🔥sold 🔥

Huge thank you to the couple and for collecting thes 2 cuties and more others 🙏🥰
Very happy you like them ❤️

7/10 ed left each for 0.7 🔥

Go grab your fav at this floor 😉

4 10

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

0 0

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWgBw1

0 0

🐍 Hello my friend,
Thanks for the thread.
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWgBw1

0 1

i rarely post this ed but here!!

5 39

BSSM - 21

ED: IKUHARA!!!
ADs: Hiromi y Kazuko channnn

Studio: Live

Ep tributo a las animadoras Hiromi Matsushita y Kazuko Tadano.
Le acerté, dado que dijeron "Dive", supuse que era outsourced a Live.
Un ep con muy buen nivel visual y en guión, diría que fue muy ÚNICO.

0 4

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

0 0

『元気のGな、チワワちゃん達』
皆さん、おはスミノ☀🐹☀
(1月21日)
ユニユニさん()
のリクエスト(?)
ドルカと、フェネとチワワちゃん🐶
何となくあのアニメのEDみたいにしました(オイッ‼️)



28 93