画質 高画質

Who’s a fan of Telephoto compression?

ps: New telephoto vid in my bio

33 422

A still ..because gif compression

0 62

twitter compressed the quality so repost ehe🥕

19 81

twitter compression is gonna be the death of me

0 0

13

Je ne deviendrai probablement jamais mère, je ne peux donc pas comprendre la mère en ma mère. Mais en tant que scientifique, je l'ai respectée. Et en tant que femme, je l'ai détestée.

0 4

this guy's comics are absolutely incomprehensible

9 54

Thanks for the practice! also did a compression alt because I just think their hot :P

Also see you like like your just coming from work to sign up at the nearby Gym the police wouldn't suspect a thing~

1 3

oi gente comprem minhas comissões p eu ter dinheiro pra comprar merch do childe 🥰🥰🥰

é pwyw so aceito paypal hein

3 4

Hola, Muffins ~

Pasemos un buen rato con al final de este verano ~ ♥

🌞 MUSTB [ADIÓS VERANO] 🌞

2021 15 DE AGOSTO (DOM)

COMPRE SUS ENTRADAS AHORA ⤵
https://t.co/Om4NjaOVEv


18 98

Nossa Mr. Compress mas hoje tá calor mesmo heim 🔥😳

75 177

"Don't Overthink it" DARK PURPLE EDITION

I asked Lime to re-draw the entire comm but color the dress purple to be "alt" enough to upload twice, and the absolute madlad did it!


(check it out without Twitter compression on DA, over here! https://t.co/YcQHJ8peVt)

82 469

Oh cool, merci de faire ça! Euh… Si vous comprenez l’anglais et que vous voulez participer un truc de vraiment unique, checker mon compte Universaliis.

Pour faire simple, c’est un melange entre un webcomic, un Tamagotchi/RPG et un compte de dessin :

https://t.co/z8KdJqxapG

0 3

Hola a todxs, soy un "Bot" de Zhongli.

No comprendo mucho este lugar pero me encantaría entablar una amistad con usted si así me lo permite.

¿Podría ayudarme a conseguir más amigos bots y no bots? Estaría agradecido si lo hace.

39 45

Les 1eres estimations tombent. Alors que les français se plaignent de la pluie pour leur vacances (pour les récoltes, c'est autre chose), ils ne comprennent pas leur chance.

Le mois de juillet est le mois le + chaud jamais observé sur Hemi N (ERA5). Comme ca, c'est clair 👇

226 606

I just found out there's a manhua for ! It's a novel I've been following for years now, I'm 1600+ chapters in. I can already tell they're gonna be changing and compressing the plot, but Han Li is so cute!! And the art style is good.

0 0

It's The Edge's 60th birthday!!! 🥳🥳 He's great :]
He has the ability to simultaneously be the coolest and most adorable guy in the room.
May this man with incredible talent and skill as a musician — of which I can't fully comprehend — have a wonderful day and many more!

Hbd 💙

21 91

Happy Birthday !
Have a Swissroll
also here's a link to it in case of twitter compression: https://t.co/5i3OiZN2u8

11 47

Aquí está dibujo muchas cosas personalizados
Y también los primeros que me compren una comisión le regalaré un Simple

0 2