画質 高画質

I still haven't figured out my favorites bc honestly the story has too much vocab but Kiho was my starter (can never go wrong with SatoTaku) and I really like Tomose vibes, I'm probably these two just on visuals?

0 0

Colored Jane Doe before I go eep....goodnight https://t.co/zVx5hPjCOU

7 201

i forgor her face stripes... but yeah, go ahead! so glad u like it!!

2 12

レイドの仕様変更はバグじゃなく調整!!レイドアタッカーの順位が大きく変動!! 

363 2587

Yoruichi file is up, go get it!
I drew her so much in such a short span of time. Bleach

19 168

Reminder that I have a store!! Go to the link under this tweet to get your hands on some goodies, only available until September 30th!! 🙌✨💙
Here’s a small selection of things that I have! Prints, keychains and DnD session logs ✨

10 21

【サークル参加します!!】10月14日(神戸)GOOD COMIC CITY 30 神戸内 Drunk in Long Night 5神戸| https://t.co/xaECZbHqDX

21 144

【サークル参加します!!】
10月27日(東京)COMIC CITY SPARK 19内 第46回壁外調査博| https://t.co/O8sQdJzHNI

悩んで悩んで、なかなか満了にもならないし…申し込みました😂
エル誕ですしね🎉🥰🎂
親リ本を出す予定です…

20 110

バッグ拡張した方がいい? 

56 777

【サークル参加します!!】01月12日(大阪)SUPER COMIC CITY 関西30内 金写すは瑠璃の中 9| https://t.co/xUd2xzhanZ

久しぶりにサークル参加します!
今回も さやさん(@ sayaxx9 )と隣接です🥰

6 20

Last day of hololive 7dtd let's go!
Hololive 7日殺最後一天了記得去看哦
https://t.co/4xDqsoKk7h

0 2

9/10のイベントよりスタートと思われたダイマックスウールーが早くも登場!!ダイマックスウールー…どこまで育成する?!? 

163 2146

[please help RT 💖]

hi all! PO for is here!
OPEN: Mail and Pick-up (day 2)
bulk/GO pls DM!

📅close 20 sept 2024
💌link order:
https://t.co/puvpoHmWGA

fandoms: batfam, dc

61 159

my go-to stress reliever or when I'm not sure where next i can head in a comm is just drawing a norton tbh 😭😭😭

3 43

俺が先に「帰ろう」って誘おうと思ってたのにぃ……!

I was going to ask him to go home with me first...

785 7389

ダイマックスの影響なのか!?レイドのバトルの仕組みが変更され…火力の序列に異変が起きる 

209 2063

【サークル参加します!!】10月14日(神戸)GOOD COMIC CITY 30 神戸内 GOOD COMIC CITY 30 神戸| https://t.co/BPhon7OGZV

せっかくの神戸開催なので参加しました
新刊はないと思いますが、せっかくなので甲子園100周年ネタのペーパーとか記念グッズとか作れたらいいなぁ

2 7

here we go, time to lose my sanity

--> https://t.co/GRcUqQrY87

1 10