//=time() ?>
HBD once again to our handsome boy Axel!!🧡🎂
These are some of the arts I've made of him for Mag's B-day(Forgor to tweet aieeee TT )
#ArtXel
28/10 : Starmyu (2015), ou Koukou Hoshi Kageki - Starmyu, anime original du studio C-Station sur une école d'idols. Le titre a été adapté en manga dans le mag shôjo Sylph de l'éditeur ASCII Media Works. Les saisons 1 & 2 sont diffusées sur Crunchyroll.
https://t.co/IGnqpDKm8w
@BirdieBroken You already know I had to put Magnus down. He hungry for that mag~
#OneDrawingADayForAYear
#OneDrawingADaytilEndofTheYearMaybe
03-301
Heute morgen für eine Animation gezeichnet. Hier im Pixellook. Ich mag ja so Zeug.
Fin hatte Super Paper Mario gespielt ich mag das Spiel sehr also hab ich als Paper Mario Charaktere gemalt.
@Finstey als Baby Yoshi, @EupheliaMona als Gumbrina, @Lunywoo als Prinzessin Peach, Woo als General Bomb-umm & ich als Rumpel. Hoffe es gefällt.
#EupheliART #PaperMarioArt
The @my71mag 5th Anniversary Issue drops soon — which means this is my last chance for some Style Issue throwbacks! 💫
📸: Ryan Slack, Chris Nicholls, Thierry le Goues, Kristina Makeeva #71magazine #my71mag #throwback #artslesstraveled
So richtig reingefuchst habe ich mich zwar noch nicht in #gelartio aber es macht richtig bock und ist so viel besser! War auch ein richtig schöner Abend mit @Makasia_art @jilipp_art und @HenriHuhn :3
Oh achso ... ich mag Gurkensalat übrigens nicht 🙃
@dipitylitmag Dipity Lit Mag new account #created #follow #drawing #HALLOWEENPARTY #poetrycommunity #WritingCommunity #poetsofTwitter #artistsontwitter #poems
@tilorian Ohhh, das ist total süß q//V//q Hmm.... Ich fände etwas mit Blumen, insbesondere Schneeglöckchen total toll >////< Ich mag es auch total wenn es aussieht wie aus einem Sketchbook *////*
❗OPEN FOR ART PURCHASE❗
Hi! Open po sila for purchase. Help me spread this post, please. Help an artist na broke huhu. Pwede rin kayo mag pa-commish habang open pa. THANK YOU!! 😊
[My other artworks are also open for purchase. Kung wala rito pwede niyo ako i-DM.]
idk wieso, aber ich mag diese sketchy lines so extremst haha, ich muss echt mal wieder mehr in CSP zeichnen
lakasan mo kapit sa twice at jype div3 bestie okay lang talaga kahit mag tatlong araw sila sa moa arena okay lang talaga mas masaya yun mas masaya kami dun @happeehour
@shareocs Hillevi has been a professional chef more than once in her life. Douchenugget can handle simple campfire meals. Myfawny can boil water. Aaron can microwave stuff. Mag & Gertrude cook all the time together
In honor of the MAG2 announcement here’s whatever this ended up being lol. It will probably become my new pfp on everything ✨☁️👁️☁️✨ #themagnusarchives #magnuspod
Halloween costumes for Mag and Mag Prime.
Operator and Archon! Don't let them scare you, Operators aren't real after all. #Warframe #seifukuframe #warframefanart
Ich bin live am pinsel, wer mag mit dabei sein?
https://t.co/mwedAvpkhv #twitchDE #twitch