//=time() ?>
🎮PS2
ゼノサーガ
M.O.M.O モモ
百式レアリエン
#ゼノサーガ
#Xenosaga20th
#Xenosaga
#ゼノサーガ20周年
#Xenosaga_20th_anniversary
#Xenosaga20th_anniversary
#モモ
#百式レアリエン
#MOMO
Alternative version :
https://t.co/WPFk94xQOo
#ゼノサーガ #ゼノサーガ20周年
#Xenosaga_20th_anniversary
Alternative version :
https://t.co/WPFk94xQOo
#ゼノサーガ #ゼノサーガ20周年
#Xenosaga_20th_anniversary
Happy 20th anniversary to one of my favorite video game series of all time! Still hoping we'll see you again soon. 💖 #Xenosaga20th_anniversary #Xenosaga
Happy 20th Anniversary Xenosaga
#Xenosaga20th_anniversary
The date in Japan is currently February 28th, 2022. You know what that means? Xenosaga Episode I is 20 years old!
For the occasion, join XenoChat as we discuss what made the series so special!
Spotify: https://t.co/3LNsxufKqM
YouTube: https://t.co/uc4BrAlPvw
こっちにくっつけとくー
過去絵と1年に1枚描くかの絵もめでたいので投下しとく
#ゼノサーガ20周年
#Xenosaga_20th_anniversary
#Xenosaga20th_anniversary
久々M.O.M.O.たん~
20年経っても愛してるし、永遠の推し
#ゼノサーガ20周年
#Xenosaga_20th_anniversary
#Xenosaga20th_anniversary
#Xenosaga_20th_anniversary
#ゼノサーガ20周年
「曲:Opening」のサイバー感があって好きっす
後半のメロディがかっこいいっすよね
当時、秋葉原のTVモニターで戦闘シーンが流れたとき
「?!」って思いました。
ゼノだと知らずに映像ずっとみていたな~
スイッチで何卒何卒~🙏
Happy Birthday Xenosaga! 🎂
ゼノサーガ、ついに20周年。
本当におめでとうございます。
生まれてきてくれてありがとう!
#Xenosaga_20th_anniversary
#ゼノサーガ20周年
ゼノサーガ 20周年おめでとうございます😆✨♪
KOS-MOS 起動🍀
#Xenosaga20th_anniversary #お絵描き #絵描きさんと繋がりたい
#ゼノサーガ20周年
【女性向 新石紀+黃金神威 新書/補書上架】
Buddy
サークル名:重力サイダー
https://t.co/U4ywEJbRQf
STAND BY XENOSIDE【価格改定版】
サークル名:39.
https://t.co/KRtL73GKJn
黄金を抱いて翔んじゃって
サークル名:konkani
https://t.co/elRy8fH6cM
□の敵[日暮れ][モズ×氷月]
https://t.co/XqJ5V8csPJ
STAND BY XENOSIDE【価格改定版】[39.][Dr.XENO、スタンリー・スナイダー]
https://t.co/UDp62pTSpr
水瓶に咲く[水瓶屋][石神千空×あさぎりゲン]
https://t.co/5O7byVYHgg