//=time() ?>
Oioi, meu nome é Lucas Neves, tenho 19 anos e uma possível habilidade artística. Criei esse perfil hoje, então quem puder me seguir 👉👈 fiquem com meu novo BB, eu mesmo de roupinha de mim mesmo kkkkkk
I challenged myself to color the first drawing of the first chapter of BBB, I'll leave the original for you to try it too
Original @/Hiromorita_
@PanDaePan Gracias bb, ahorita las tengo cerradas porque quiero terminar las que quedan pendientes y trabajar en un dibujo para un zine uvu pero te aviso. Por donde te aviso? Te etiqueto en face, por aca, discord?
🌟 Len kagamine 🌟 hi! Les traigo un Len bb, a mi siempre me han gustado en su mayoría los Vocaloid pero nunca me animo a hacerles fanart, espero les guste.👉🏻👈🏻🥺🌱💖 #FanArtFriday #Fanarts #illustration
Dibujito algo rápido de Reki bb, sin su banda porque no sé salió así ahre, confirmamos que todos amamos la paleta de colores?? Es que esos colores tan saturados y brillantes es precioso aaaaaaa ;;u; #sk_8 #SK8THEINFINITY #SK8エスケーエイト #sk8fanart
So I watched #KidCosmic and I love Rosa! She's such a bb, can't wait to see more of her! I already watched the show twice, might watch it a third time ngl-
Commission for @Moosifurr_ !!
Thank you for commissioning me bb, it was a pleasure working w u and drawing this sweet gal ♥
Galar’s hearthrobb, Raihan! Collab with and pokemon drawings by the great Onepikapi! It’s been a long overdue collaboration.
.
.
.
join my patreon to find out what Goomy is seeing 👀
@_oorenji tu sabes q puedes llorarme mientras andas en la uni bb, haz estado muy ocupado desde hace rato y es entendible que estes un poco estresado y cansado, pero te ira bien, ntp.
Me alegra que hayas podido entrar
@softsvgar @Imapuppybark ref + my kitty when he was a bb, i hope that's wholesome enough :')
Taking things slow this month to practice and learn new things
Here's a wip of mein bb, Captain Cinnabar!
Day 1: fav male character(s)
-
Obviously Hak bb, I love him sm and tbh I love Jaeha almost the same way butttt he remains a little lower than Hak
Zeno is my third best boi so hes there too💛💛💛💛
-
E echo esto jeje, espero y este sea el diseño definitivo de mi bb, UwU
@RayStarKitty This is BB, my gachagon! (Forgive me if i have already replied with an oc sometime in the past but forgot to retweet, i dont remember having done this but typing this to make sure :3)