画質 高画質

Hello Hazy!

Le fAIshonista on Tezos.

3 Ed | 4 $XTZ

1 3

🐍 Hello dear Edwin,
Thanks for the thread fam.

"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWgBw1

1 3

one second before waking up from a dream...🛏️

“Hypnic Jerk” 🛌

11 ed. — 5.55 xtz

link and process⬇️

4 10

「マフィア珍道中」
KP:🐧
PL:HO1🍙・HO2🐣
ED1両生還でシナリオクリア!お疲れさまでした~!!!大暴れしましたわ~!!めちゃくちゃ最後かっこいダイス決めた気持ちいい。また暴れますわよ富田!あとこちらはドレス差分。

1 3

🐍 Dear Harshit, hello my friend,
I'd like to invite you to take a look at one of my beloved pieces.

"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

0 0

More fanart from of All I Have to Pass the Time by
. Lucius' portrait in ch 2 focuses on Stede's heavily debated new mustache - funtimes for Ed either way. 😉

16 102

Dear Yomu,
Thanks for the thread my friend,
Also awesome featured piece by Kate.
I'd like to share one of my most beloved pieces with you, hope you like it too my friend.

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

0 2

My dears,Julia & Kate!❤️

Let i admire you first,
Artist who also collect arts,just Bravo!
It's exactly one of my main goals soon.

Thank you and also I share one of my Best works below:

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

2 4


この後24:30から2話放送です!
1話は各配信サイトにて視聴できます。
ぜひエンディングまでご覧ください✨

💐ノンクレジットED
https://t.co/iIF6cf8fHY

💐ラフや制作のこと
https://t.co/N2zZDRrzUH

107 679

にじよんED
彼方ちゃん×侑ちゃん

516 2164

何も考えずにed聴きながら塗ってたら1時間足らずで完成しちゃったじゃないの!!!!!
雑塗りだし模様とか端折ってますがかわいい💕

1 14

1/1 ed.
Floor Price 0.007eth
Available on


Link 🔗 in reply 👇⬇️👇

1 2


2回目観ながら先日の舞台挨拶に想いを馳せる。ラウ・カーリョンさんの三節棍が好きすぎます…すっげえすっげえ!元華さんの笑うとこが怖い…。ほんとまだまだ観てない作品多すぎて申し訳なくなってしまう。OP、EDまで大好きです!円盤欲しい!カーロさんの作品も観なきゃだぜ。

2 31

"Flourish"
behind all the darkness
It was light and peace for me.
🔻🔻🔻
🛒P: 9.9 $XTZ
🎯Ed: 1/1
🔻🔻🔻
https://t.co/VFZPZq5ghg

tag:

2 4

じゅんです🙋
アニソンバーJING 本日も20時よりオープンです🌱

どんどん今期アニメ始まってますね!
まだ全然手をつけられていませんが、良作に出会えるのが楽しみです😌❣️

ちなみに前期、水星の魔女のED曲が私にぶっ刺さりしてました
君よ気高くあれ、なんとも美しい…🤗✨

5 16