画質 高画質

Drew this UI Omen Goku as a redraw of a sketch the awesome drew a while ago 🔥 check him out he draws really great stuff! 💪🏽
Hope you like it, enjoy! :)

87 587

Raditz because he's best boy, Baby because we need more GT reps (and another Vegeta for balance). UI Goku ane Kefla because they're money making machines

0 3

Tried to make 's "The Pelones" in the style of mother 3, after listening to this remix of "Porky's Porkies"
https://t.co/i7QFE7uEsU
[might improve them later, I am going to make a background, and add the battle UI, and all when I'm done taking a break, though]

1 11

イラストレーター、UI/UXデザイナーになりたい、というか、なることにしたのでみなさん温かく見守っていただけると嬉しいです。

5 42

Linux Mintの安定感は悪くないんだけど、使ってるとなんか負けた気分になるという感情的な理由で、同じ系列だけどテーマがいじれるferen OSに乗り換えてみたw

とりあえずWindows7風のUIにしてみました。

0 2

UIの消し方やっとわかったからもう1枚!
いや、セイくんイケメンすぎでしょ笑(´Д`)ハァ... 無課金でもこれくらいならいける(いやもっといけるのかもしれない)から知らない人いたらぜひともやってみてほしいですな!


0 1

I?nigo ? All digital Insurer ? UI + Illustrations https://t.co/3of3ekI1ec

0 0

Day 2: 'Glitch'
30 min / 16 colors max / 48x48
google-ui color palette

2 5

ジャベリンのせいでWeb投票やってること知らない指揮官多いんじゃ…←UIに問題がある https://t.co/GTFPqP1P4V

0 0

三十路のUIさばき、めっちゃすき(自分もよくやるやつ)


こういう企画をしてくれることがすごく有り難い。NPBでたくさん良いプレイヤーを知ったから、より知りたいと思っていたので…。本当にいい企画。

20 164

UIはある程度できて・・・

あとは、マウスとキーボード制限だな。

1 5

ด้วยคนเนอะ เกรทค่ะ💖✨ปกติใช้ชื่อ moonc./mooncrasher เป็นUI/UX designerอยู่โตเกียว พลังชีวิตต่ำผลุบๆโผล่ๆ😂ส่วนใหญ่ที่วาดจะเป็นแฟนอาร์ตนิวอีสต์ OCประปราย มนุษยทั่วไปบ้าง และชอบเขียน✨
IG: mooncrasher
(ที่ตอนนี้มีรูปเดียว..หลักๆก็ทวิตนี่แหละค่ะ)

16 18

Not the best start to my following the prompt by . But I tried.... Couldn’t decide what to draw until last minute. This is pixie, Feo Ui. You first meet them your first time in the Chrystarium.

0 4

Mastered Ultra Instinct!
In collaboration with we made this Goku UI that was drawn by I hope you liked the final result :D
I would appreciate your like and retweet 😄👍

173 743

Since DA has finally updated its UI, which includes a banner, I decided to make myself a new banner as a result.

0 1