//=time() ?>
Tenho trauma de naruto pois odeio o arco da quarta guerra ninja, sempre que eu começava uma fanart eu perdia a vontade... KKKKKK
hoje eu superei meus fantasmas do passado, dattebayo!!!😳
i’m still not over this drawing of my oc Crow @peachsodaas made... they’re so handsome
decided to redesign alexa's gf too her name is poppy and she's a nature fairy shes very kind sweet and bubbly but dont get on her bad side...
12/06/2020
Fim do ano passado, fiz exposição no “O Armazém Café” em LONDRINA.
Vou apresentar todos os séries de "LONDRINHA"
(miau em japonês é nyaa ou nha)
É templo honpa hongwanji de Londrina, saudade.... #Londrina #meusegundocidadenatal #oaemazémcafé https://t.co/jfSEj9sYFz
Jeremy Zag comparte un poster de...
¡LA 4TA TEMPORADA DE MIRACULOUS!
🐞⭐️
I colored this picture. I don't know how to shade...
#sonicoc #oddthewolf
Some yall may remember the tweet I made... well made it into a comic
🌩lockscreen
☁homescreen
🌧last song u listened to
🌨 35th photo in ur gallery
🌥tag 5 mutuals ε=( ✧≖ ͜ʖ≖)
My phone is not in weeb mode... Definitely not
Tagging: anyone who wants to do it ଘ(੭ˊᵕˋ)੭* ੈ✩‧₊˚ https://t.co/yICZ7QTEVx
A more recent #mysticmessenger fanart I made...by that I meant about 2 years ago lololol
This was for a yaoi convention xD I sold them for prints lololol
🐻 I made... a bear sona
He loves cuddles, sleep and flowers!!!!
#art #ArtistOnTwitter
@Azul_1810 Ya saben chicos es hora de.... CaZAr >:)
Bueno mi primera vez dibujando nude..., espero les guste https://t.co/bYV4HUq51V
#Xenogears, #Xenosaga, #Xenoblade...
Non sapete da dove cominciare con questi giochi che iniziano con Xeno-?
Cosa hanno in comune e da dove è consigliabile iniziare?
Potete trovare tutto nella nostra guida.
https://t.co/bxQYpfTJsj