画質 高画質

Tenho trauma de naruto pois odeio o arco da quarta guerra ninja, sempre que eu começava uma fanart eu perdia a vontade... KKKKKK

hoje eu superei meus fantasmas do passado, dattebayo!!!😳

26 152

i’m still not over this drawing of my oc Crow made... they’re so handsome

0 1

decided to redesign alexa's gf too her name is poppy and she's a nature fairy shes very kind sweet and bubbly but dont get on her bad side...

2 21

fuck dude... im exhausted today. not feeln it.

5 24

12/06/2020
Fim do ano passado, fiz exposição no “O Armazém Café” em LONDRINA.

Vou apresentar todos os séries de "LONDRINHA"
(miau em japonês é nyaa ou nha)
É templo honpa hongwanji de Londrina, saudade.... https://t.co/jfSEj9sYFz

0 1

Jeremy Zag comparte un poster de...

¡LA 4TA TEMPORADA DE MIRACULOUS!
🐞⭐️

29 242

I colored this picture. I don't know how to shade...

0 2

Some yall may remember the tweet I made... well made it into a comic

625 3450

🌩lockscreen
☁homescreen
🌧last song u listened to
🌨 35th photo in ur gallery
🌥tag 5 mutuals ε=( ✧≖ ͜ʖ≖)

My phone is not in weeb mode... Definitely not

Tagging: anyone who wants to do it ଘ(੭ˊᵕˋ)੭* ੈ✩‧₊˚ https://t.co/yICZ7QTEVx

0 3

A more recent fanart I made...by that I meant about 2 years ago lololol

This was for a yaoi convention xD I sold them for prints lololol

0 1

Please help me decide...🥺

55 462

🐻 I made... a bear sona

He loves cuddles, sleep and flowers!!!!

5 51

wait so it is folded inside instead of outside...?
所以说向内折而不是向外?

2 12

Bueno mi primera vez dibujando nude..., espero les guste https://t.co/bYV4HUq51V

0 0

i was reminded of this comic earlier and made.... this :')

0 1


Non sapete da dove cominciare con questi giochi che iniziano con Xeno-?
Cosa hanno in comune e da dove è consigliabile iniziare?
Potete trovare tutto nella nostra guida.
https://t.co/bxQYpfTJsj

2 7