//=time() ?>
【ロスアカ】
全身図とフェイスのセットを納品しました。
お目目から植物が生えているの大好きです!
リクエスト誠にありがとうございました🙏✨
『Lost Arcadia』(C)お客様/彁/Re:version
https://t.co/xGjLHf86jg #rev2 #LostArcadia
ご依頼品/
『Lost Arcadia』(C)山神さやか/ご依頼主様/Re:version #rev2 #LostArcadia #ロスアカ
ご依頼ありがとうございました(*‘ω‘ *)!
https://t.co/TLT3aJs6TX
https://t.co/74TfjmNoy7
https://t.co/RSwu1kreu2
https://t.co/8QzI3Ww8it
【ロスアカ】
お待たせしました!
全身図+フェイスを納品しました。
リクエスト誠にありがとうございました🙏✨
『Lost Arcadia』(C)お客様/彁/Re:version
https://t.co/9wM0PJwzZV #rev2 #LostArcadia
"You barely lost sight of your newest teammate for a couple minutes, and she's making a fuzz already"🌴☀️
2 Alts available for🅱️atreon members *and* as a one time purchase! (o゜▽゜)o☆
The town of Yemeh becomes Krokkosnek's new base of operations when Takurium is lost. It is one of the two places that Krokkosnek lives as swims to Takurium Ruins to replenish the monsters there.
【ロスアカ】リクエストありがとうございました!ドラマーのお姉さん、僕はおっとりお姉さんがバチバチにライダースジャケット着てるのが好きです(迫真)
※Glaze処理を施しております、ご了承ください
『Lost Arcadia』(C)桜海こも/Re:version
https://t.co/7GH2BlRfTB #rev2 #LostArcadia
【ロスアカ】リクエストありがとうございました!和楽器系のバンドマンさんですので前面に和!!和!!をね…あと鬼だったのでエフェクトマシマシにしました…
※Glaze処理を施しております、ご了承ください 『Lost Arcadia』(C)桜海こも/Re:version
https://t.co/FOxcbaP7It #rev2 #LostArcadia
Nearly lost my mind seeing FG edit without his beard, bc like "wait.... Why does he looks so familiar.... Istg i saw him somewhere...," Then I remembered this 210 guy from r99, like holy sh- 😭😭
RIP Alchemy Stars I will miss my wife Reinhardt dearly (I didn't save qr so I lost the account forever)
Did you knew theres a a secret objective if you only lost female units during chapter 2, you need to escape and if you do it you recover your lost units (no one were hurt), this is a commission
Annette, Ingrid, Bernadetta, Byleth, Edelgard, Leonie and Kostas from Fire Emblem
【Lord Of The Lost🇩🇪/Morgana】
イントロの「タララタララ…」って感じからがかっこいいです⁽⁽◝( •௰• )◜⁾⁾
小十郎様やORI張角様にも歌って欲しいです( /^ω^)/♪♪
【ロスアカ】リクエストありがとうございます!
ひ、久々に描いたぜ…おふね…フェイス切り抜いているとき「これは、か、顔…?」と言いながら切り抜いてました
※Glaze処理を施しております、ご了承ください 『Lost Arcadia』(C)桜海こも/Re:version
https://t.co/jTNs7UEVKw #rev2 #LostArcadia
I lost the bet.. Well? What are you waiting for? Make it quick before I change my mind... //// #morifanza
~This is me for forever
One of the lost ones....~
CM for @thirstyradio666
#cassandracain
【Lord Of The Lost🇩🇪/Destruction Manual】
声もサウンドもパワフルで、アニメのOPにも使われそうですね( /^ω^)/♪♪
張角様にも歌ってほしいですし、その中の人の枯れた声も聞きたいなぁ…
(チョーカクサマデジタルデモカキタイ)