画質 高画質

HOLY SHIT I'VE SPENT 6 AND A HALF HOURS IN THIS
I really hope you guys enjoy this, I'm really proud of how it turned out

10 30

Slowly figuring out how I want my OC Vincent to look like

1 5

こないだの線画に色を塗って見ました。☺️

1 6

今日は珍しく鳥ではなく、踊り子❣✨
フラメンコ大好きなんです🥰💕
またスペインバル行ってみたいな~🍷

0 17

Did way too much yesterday so instead of sketching I just inked this one.

0 0

Después de días sin dibujar, hoy recobré las ganas🥺

Les presento a Heaven, mi nuevo OC ✨
Se agradece mucho amorcito💖

27 220

A piece done for a friend and local artist, their OC, Poyo!

8 55