画質 高画質

iPad気楽に描けるのいい

4 48

参加失礼致します!
昨日からiPadで練習しはじめました、あめです⸝⸝ʚ̴̶̷̆ˬʚ̴̶̷̆⸝⸝
まだまだ下手くそですが、少しでも気に入って貰えたらなぁ、って🥹
よかったらフォローしてください( ˊᵕˋ*)

1 5

Marbie que hice en el ipad de una amiga. Se lo robe 10 minutitos y nació esto

3 89

Illustrator iPad版で描いた様に見えるけど実はAdobe Frescoで描いた月夜のイラスト🐼🖌

13 303

some old quanyin reposts that i found on my ipad files and the duality of the mood in these pieces….

5 13

One silver lining, I might not need to set up CSP from scratch since software wise the iPad was fine. So I should be able to use my last back up and go to town from there. But still, kinda sucks that I have to spent all the 💰I saved for a replacement device *sigh*

0 3

いぷちゃんイラストメイキング

iPad
Apple Pencil
アイビスペイント
制作時間2時間52分

0 8

I really want to open commissions on small animations, while I'm testing the program on my ipad ^^

54 757

iPadラクガキ_φ(・∀・ )

7 53

🐻
(iPad,Apple pencil)
2023.02.09




からのリクエスト
企画ご参加ありがとうございました

0 4

ipadつけたら描きかけの魏嬰チャン出てきた 猫っかぶり

2 13

𓆛𓆜𓆝𓆞𓆟𓆛𓆜𓆝
浅利七海ちゃん🐟
𓆛𓆜𓆝𓆞𓆟𓆛𓆜𓆝
←現在
2年前ぐらいのやつ→

この1年でiPad購入して環境整ったのでけっこう上達する気がする!✨

※一部おかしかったからあげなおし💦

3 17

マイiPad手に入れて描いたー! 描くの楽しい!!🥰

1 5

This is the real battle btw.

My old ipad layer limit vs the artworks. https://t.co/qFOymhZjQP

0 1