画質 高画質

ipadデビュー作✏️´ ³`)ノ

14 104

(第348幅)
今天,乌克兰总统泽连斯基抵达英国进行访问,首相苏纳克前往机场迎接。泽连斯基将在白金汉宫会见英国国王查尔斯三世,还将在下议院演讲。他还将看望在英国受训的乌克兰士兵。预计英国将向🇺🇦提供中远程导弹和对🇷🇺进行新一轮制裁。

0208/348(iPad绘画)

11 105

からのヨロイヅカさん。
うますぎた。イートインでiPad広げて、友人に自分の絵修正と、推しを描いてもらうなどしていました

0 8

iPadで描いた、これはいいぞ!

20 93

This ones been sitting on my ipad for a long while now so i will post it while im busy with commissions and shop update preparations!

13 51

In celebration of potential totk news, here is some totk art I have done over the years… the first one was made when I first got my iPad… almost 4 years ago… 😅

4 21

ipad版クリスタでうまく塗りつぶしできなくなっちゃったんですが誰か対処法知ってる人いますか…
(昨日は普通に塗りつぶせたんですが、今日使ってみたらこんな感じにガサガサの隙間ができてしまった 設定とか変えてないはずなのに…)

8 12

過去絵を上げてかいた気分になろう…全然ない😇
iPadにしてからこれしかない…

0 1

Where did I start my journey and what did I come to a year later👀
To be honest, but I'm ashamed to show my first works, but this is my way...
The first job is on the phone, and the second is already on the iPad...😇

If you are interested, I will share such details more often👀

2 31

昔のiPadで描いたドフラミンゴ(再掲)

11 35

bro i swear my ipad has been charging for almost 5 hours

0 1

久しぶりのiPadお絵かき練習

156 789

バレンタイン大作戦
今年はもう少し絵描こうと思います。やっぱり楽しい💛
NFTも始めたいなぁ。

0 3

📣iPadmateホルダー限定オフ会

今週日曜日20:00はコミュニティZoomオフ会です!
ジェネ進捗、iPad勉強会、呑む🍷とりあえず話すこと沢山あるのでホルダーのみんな集まってください✨

※毎月オフ会やってます。
4/14発売のNFT購入したらオフ会参加できるようになるのでノンホルダーの方少々お待ちを!

4 81

Good morning 😍

Your works have become so alive! 😍
A little bit of my progress: I bought an iPad in November of 21, first I drew fairies to order, and then the world of NFT entered my life, There is no limit to perfection💕

1 2

山本です。iPadでお絵描きしました。
ヨーダ(900歳くらい)
グローグー(50歳くらい)

33 500

my persona :3 ipad kid drawing by my homie taykirbycow

11 95