画質 高画質

Decidí pintarlo y no quedó tan mal <3

Espero le den bola :3 <3

>

20 144

En ese momento si que me hizo reír
Un pequeño fanart de mi parte favorita del primer capitulo

1 39

It’s so sudden, but we respect your decision, many of us will missed you, thank you for being apart of Hololive and making the sanallites and many fans happy around the world, The universe truly is fun now~🪐💛
Thank you! We’ll support you on the 31st!

59 466

You are my sunshine
My only sunshine
You make me happy
When skies are gray~



See you, space cowboy...

87 615

Damn, ik it's a Vtuber but it actually hits hard when it's your oshi that graduates. I only hope the best for our BEEG CINNAMON.

169 966


No tiene que ver con el stream actual, pero el episodio de hoy de Gapaland me encanto tanto que no pude resistirme a dibujar a Tiburzio🦈
Enserio, es demasiado adorable!!💞💞💞

15 88

primer dia y lo hicieron volar al pobre hombre

22 161

tenía que hacer algo de Rubegetta aprovechando que volvió karmaland 5 aaaa.
abajo los dejo tipo icons. 👁️

202 1581

Love you to the moon and back sana 💛🪐

33 270