//=time() ?>
there we go guys. ishmael d20. i used the adachi d20 as a reference, im gonna put both the HD and adachi d20 in the replies
I made the ranking charts on pixiv. I'll do my best to go higher!😭
Issei Hyoudo and Rias Gremory
This was a commission for @Kaidonus for his novel.
Go to read his novel "My life as the protagonist of Highschool DxD" on wattpad!
I'll put the link in the comments! ;)
【サークル参加します!!】10月27日(東京)COMIC CITY SPARK 19内 女神の本棚| #イベントGO_赤ブー https://t.co/YGe9jrpgp2
イベントで本出すの2年ぶりらしくて…去年も本は出した気がするのに…(※2冊出している)(???)
ベンリゼ本出すため頑張っていますよろしくお願いします!
🔴live
good morning no mic but some work before i go to da office job
https://t.co/auBt0k3XX4
シナモンさん14歳だから、仮に5歳の時にプリキュア見てると『GO! プリンセスプリキュア』あたりかな。
それを『明日のナージャ』と回答される所がウイットに富んでて素敵です
ちなみにGO!プリンセスプリキュア、初っ端からいい感じにパンチ&キックかます素敵プリキュア(蛇足でした) https://t.co/Gb97LQLq5L
【サークル参加します!!】10月27日(東京)COMIC CITY SPARK 19内 STAR CRISIS 4| #イベントGO_赤ブー https://t.co/4g21dMOsoJ
4年ぶりにサクカつくった☺️(ずっと使い回してた)よろしくお願いしますー!
【サークル参加します!!】10月27日(東京)COMIC CITY SPARK 19内 COMIC CITY SPARK 19| #イベントGO_赤ブー https://t.co/s0m0EyBEuH
【サークル参加します!!】10月27日(東京)COMIC CITY SPARK 19内 いいから好きだと言っちまえ! 14| #イベントGO_赤ブー https://t.co/aUPcdowcIh
私もお知らせしとこ~
新刊のニーキスです
のみです、たぶん
Let me tell you why i made Doni.
He is somewhat a curse i hope to be bestowed upon people that supposed to held Justice firmly but they let go for their own greed.
"May your offspring be your downfall."
Is what Doni embodied.