//=time() ?>
#みなさん2年前の今頃はどんな絵描いてましたか
わりと女性描いてました…。今は動物たち描いてます。iPad使いはじめでした。
でもまた描こうかなぁ。
←2年前(女性) 2年後(動物)→
腕くたくた、、_(:3 」∠)_
iPadの充電も切れたので
今日はここまで☺️🐈✨✨
現在60にゃん達成しました❤️🔥
あと40ニャンの皆様、お待ちくださいませ、、!🏃❤️🔥
#yukinoねこ描きまくり企画
My genesis on @foundation was minted in Nov/2021, back when you needed an invite. I didn't have an iPad yet, I took a photo of a head made with 3D printer and experimented with AI (it wasn't so hyped as now) until I found something I liked.
Brainstorm: the flourishing of an idea
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 22年07月(V.B1)iPad
https://t.co/XGyQZMW1Jn
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
2/7火曜 https://t.co/8BVjS9FIuA
First digital piece done with the new iPad!! I forgot how much fun it was 😍
これは思い出の3世紀前
この頃までamazonのfireタブレット使って無理やりアイビス動かしてたけど、レイヤー数と書き込みの多さにタブレットの処理落ちが頻発したのである。これがipad買うきっかけになったのである
My @avril15NFT season two #332
It is available by 1.85 $ETH!
Help dad buy an Ipad 🙏🥹💙
https://t.co/Co9KJ5JALg via @opensea
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 23年01月B iPad
https://t.co/2691ureKpz
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
2/7火曜 https://t.co/bynyBEHfyo
I made this #illustration days ago for a customer from California.
i used my #ipad to do it on #adobeillustrator
I finished it while i was taking a plane to peru to know lima.
The customer wanted to show his lifestyle on a #illustration for his clothing brand