画質 高画質

So I've been customizing my icons for my iPad and here are some I made so far!!!

0 1

GM

I wish "Abundance" to all.
Did you get one edition? It will bring you abundance. 😉

This piece is done on Procreate, on iPad. An homage to the abundance in the world and a way to stop the mindset of scarcity and fear.

Check bellow how to purchase. 👇👇👇

2 8

昨日描いたサンクラさんとブリの顔が良すぎてハイになってる
そう思えるのが、たまーーに、年に数回あるかないかの奇跡で興奮してるだけなんだけど、絵が描きたい

iPadで見てる時と色が違うんだよなぁ…

2 20

iPadの練習がてゆる〜くポケモン描いていく!
ポケモンの名前リプでくれたらもしかしたら描くかもです!

26 623

入院中ですが、友人のご依頼イラスト描かせて頂きました!刀剣乱舞の鶴丸さんー!
…個人的にどうしても鼻眼鏡を持たせたかったw
夢女子視点でお送りしています✨
※一応、転載防止にお顔にID入れてます。お渡しした絵には入れてません。

お借りしたiPadでお絵描きするの、とても楽しかったです

1 11

友達がiPad貸してくれて描かせてもらった!!!!!!かわいい!!
たのしい!!!!!

0 19

I still at work , my iPad was at home . Using my tiny phone screen to edit 😭😭 yeh 🗿✨

3 29

iPadがあると一生お絵描きして勉強しないんでiPadを職場に置いてきたんでここから勉強します……
描き納めのバンバです……

1 15

iPad試しがき!楽しい

29 261

前々から大好きな推しに描いてあげるって言ってたアーニャが出来上がりました。☺️
右の画像が元です。





3 24

I made this intending to finish and post it before Enna ended her Pokemon play through. I forgot my iPad at my workplace during the weekend lmao.

So here it is~

5 114

天鵺たちはiPadで描いてた頃のなので9年前にできた子達

森を守る子達なんよな

梧は、割と最近も描いてた

1 18