画質 高画質

昨日一時間で描いたものを予告通り。雨とNO.3とNO.4。怖い雨の日も悪いことばかりじゃない、がテーマ。#GravityFalls版深夜の真剣お絵描き60分一本勝負

5 27


「トレイシーとクアトロ、雨」ほのぼのしながらも実はそこそこピンチな絵になってしまいました

12 55

Villager!Bill. He likes to take control of your game and to make it crash without saving.

1 2

Here at Disney we love everyone!! !!!! 💌💌#LGTB

104 269

ヒミツのともだち

41 138

Hoy hace un año, las aventuras llegaron a su fin 😔

7 25

A Gravity Falls fanart piece I did. 🌲

0 0

これまでに描いた海外アニメキャラ〜〜!スタバちゃんとディパメイ&メイベル!!
vs. the Forces of Evil

3 9

One year ago today, my heart died when aired its final episode...

8 24

Happy 1 yr anniversary thank you for making such an amazing show!

20 44

Also here's some Baudelaire orphans because why not.

34 91



❤️



"El amor es el único "crímen" que requiere de un cómplice".
(Charles Baudelaire)

15 25

Just in time for Day, we've got a new print by the awesome ! https://t.co/euThv70Tkl

38 154