//=time() ?>
@VTuberOfTheWeek Y’ello! I’m Ani, manager at a dairy farm and a self proclaimed mootuber enthusiast/caretaker!
Given a second chance at life, I choose to experience all I can and meet new people through the medium of streaming!
Fun fact: I satiate my hunger for Qi by drinking milk!
31. GOLD [ゴールド/金]
『007/ゴールドフィンガー』(原題:Goldfinger)
今日までシリーズの続く007シリーズの第3作
敵の美女が寝返るとか、シリーズの基本形はこの作品で確立されたとか何とか
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth
#WorldWatercolorMonth2022
#WorldWatercolorMonth #kuretakeWWM2022 #illustration #Watercolor #analog #水彩 #水彩イラスト #イラスト #イラスト練習中 #アナログ #アナログ絵 #アナログイラスト #女の子 #女の子イラスト 「金」髪の女の子。最終日までいいね、RTなどありがとうございました!とても励みになりました☺️
Youmu goes so hard tbh.
I'm starting to realize that most of my "retakes" on the characters involve putting pants on them.
Also, just for fun, which music outside of Touhou would work for her?
#touhou #東方 #東方Project #魂魄妖夢 #イラスト #art #ArtistOnTwitter #arttwt
「呉竹」さんの水彩画イベント
お題は「自信に満ちた/ 確信」
恋人と相思相愛中。
笑顔の女性を描きました。
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth2022
30. RECORD [レコード/記録]
『エンパイア レコード』(原題:Empire Records)
売却の危機にある片田舎の老舗レコード店「エンパイア・レコード」
癖のある店員たちが織りなす騒々しい1日を描いた青春コメディ
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth
#WorldWatercolorMonth2022
day30 RECORD
1日くらい参加してみたかったので………40分くらい
#kuretakeWWM2022
#worldwatercolormonth
#WorldWatercolorMonth2022
#透明水彩
Negevi is like a mother, always looking after her little snack Astro
=w=
She calls him snack cause he's the most adorable thing in the whole wide world (oh and she's actually his caretaker too.. story canonically)
29. REST [休憩/残り]
『ゴースト・エージェント/R.I.P.D.』(原題:R.I.P.D.)
Rest In Peace Department
悪霊を取り締まる死後の警察組織を描いたアメコミ原作ムービー
気楽に見れるんだけど、内容的にMIBと比べられがち……
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth
#WorldWatercolorMonth2022
@iamtimsheridan Uhhhhhhhh
.........
You may wanna retake that statement
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth #WorldWatercolorMonth2022
お題は「REST」(休憩/残り)
あと2日!
28. RIBBON [リボン]
『黄色いリボン』(原題:She Wore a Yellow Ribbon)
ジョン・フォード監督の西部劇作品で「騎兵隊三部作」の第2作
タイトルやテーマ曲は元々人気だった行進曲が由来みたい
黄色は米陸軍の公式色なんだって
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth
#WorldWatercolorMonth2022
And here's the third mod i've made: Akeron - Caretaker Apparel along with its mini-comic~
Ive got lots more planned too so stay tuned and check em out on the Stream Workshop if your interested~!
#RimWorld
「呉竹」さんの水彩画イベント3作目
お題は「歓迎」
テラス席で食事中に偶然知人が来たので相席を誘うイメージで描いてみました。
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth2022
#kuretakeWWM2022
#WorldWatercolorMonth
#水彩
#アナログ
🐶「……🐸さん、『呪いの人形』み たいですよ💦」
🐸「…なんや…この格好💢」
🐶「…両性類でしょ😆👍
(確信犯😏)」
🐸「両生類な‼️💢」
🐶(🎀位置は良いんだ🎵)
て言うのが、昨晩から脳内に( *´艸)
(騒がしかった~( ´-`))