//=time() ?>
Wiiデラ明日発売ですね。
私自身はネタバレを見るのは大丈夫ですが、こちらからのネタバレ発信はしないようにします😀
ネタバレもくりがあれば参加するかな~?くらいの気分でプレイしま~す。
イラストは大きな水溜まりの中を覗いているいつ4です。
もしかしたら誰か居たのかも。
おはやー!
圧倒的、あさ☀
最近忙しかったけど、今日はいろいろと作業が捗りそう~✨
その前に、日々の疲れを癒さないとねっ❣
21時には、カービィのエアライドやるよー!
Wiiのリメイク発売の前に、ゲームキューブを遊ぼっ🌟
待機場所↓
https://t.co/fHerYa79yV
#おはようVtuber
#毎日朝もや
I've had this guy For a while but I just redesigned him. His first model was ugly. But enjoy this new one based on a Wii
#digidevil
【UTAU】The vocal synth of the hour is Nintone Rei.
An easygoing and bright utauloid, Rei has a huge passion for Nintendo. Accordingly, aspects of her design are based off of well-known Nintendo consoles, like the N64, Wii, or Switch.
#星のカービィWiiデラックス
#カービィイラスト
#バンダナワドルディ
「Wiiデラックス発売まであと2日!!」
ヘッダーが埋まっていくのが楽しすぎる…✨
そして発売まで待ち遠しすぎる…✨
Man, i remember spending so much time playing this game on the Wii years ago. I'm glad it got a PC port. This game is so much fun with a friend, totally recommend it