画質 高画質

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/i0b9vZbUpw

0 0

あとED冒頭のスレッタは目を閉じて、目を見開いたときは色彩が少ないうえにガンギマってるスレッタという
目閉じスレッタはやっぱり囚われているってことなのかな。見開きスレッタは洗脳された状態で見えてる世界、とか?

0 6

My name is Gore.gif
I make dark vintage generative glitchart.
My first collection is about nature and fear
17 artworks/216 editions - SOLD OUT on
Skull Spider --- 🕷️15 ed.

1 2

Such a romantic and rare connection that happens just between two unique souls. Something that worth to experience, isn't it? 💫

1/1 ed, reserve 0.09 $eth

Link available in pinned tweet!📌

10 37

My name is Gore.gif
I make dark vintage generative glitchart.
My first collection is about nature and fear
17 artworks/216 editions - SOLD OUT on
Skull Spider --- 🕷️15 ed.

1 2

It stinks they're still releasing DVDs in 2023 though, like they did a complete set of Ed Edd n Eddy with 10 discs last year, they should have done Standard Definition on Blu-ray Disc/SD-BD, Fist of the North Star is 3 discs, it has 152 episodes

0 5

Unduration#46 , 1/1 ed , 0.002 $ETH

“Mountain of the myths”
A set of highly precise lines fuses diagrams and impressionist paintings.


https://t.co/jMSavzPw2H https://t.co/1wvEQ2A0Fb

0 3

『お兄ちゃんはおしまい!』
初回。
無職転生の超絶作画を作ったスタジオが、TSものを。OPとEDの作画枚数が多すぎて、ぬるぬるレベルが笑ってしまう。EDダンスは一生見てられる。今期TSアニメ多いけど覇権候補。TS多すぎて、リアルで最強死刑囚的な事象起こってるw

0 1

🐍🛟🪸
Hello my friend, Marlon.
Thanks for the supporting thread Brother, Enjoyed my friends pieces in comments,Also I'd like to also invite you to take a look at my Art too.🔥🪸

"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/uxFdSWg3Gt

5 9

OK WELL this was gonna b a submission for the reverse bang but i’ll just draw smthn else bc this is too much of a coincidence. i had no prior knowledge of this snippet yet drew this 10 minutes ago. i had even told a friend that i was drawing “ed and stede watching TPB” https://t.co/PDAgqIACeL

32 290

Time to suffer or should i say... ED!!!

5 21

エンディングテーマ曲「アオイトリ」 - 朽木冬子(あじ秋刀魚) (殻ノ少女 ドラマCD特別篇「アオイトリ」 )(ドラマCD[2009][Innocent Grey]殻ノ少女 ドラマCD特別篇「アオイトリ」 ED)

0 1

カゲチヨさん!!
お誕生日おめでとうございます!!!🎉✨✨
これからも応援してます!!!
(再投です…ごめんなさい…💦)
(タップ推奨です)



7 37

Only available editions which I have are listed on secondary:

"Vivienne" | 1/15 ed.
0.05 $ETH
https://t.co/7MLAiGTUuf

"Ukrainian Warrior 2.0" | 2/10 ed.
0.05 $ETH, 0.2 $ETH
https://t.co/KfitLGMwN1

1 3

カゲ、お誕生日おめでとう。
自他認めるクズだが、推理力や大胆な発想そして、仲間を守るその優しさがこれまでどんな困難も乗り越えて来た。
大切な人を失い、復讐を誓い、
それでもあなたの今の幸せを祈ります。


5 28