画質 高画質

aaaa i am here now too! thank you to the wonderful Heda (@/FieryPhoenix) for the code! 😭😭

0 47

Got intrigued by a Mito video and did one of these for the first time in decades, am I an SSR?

What’s everyone else

0 20

Havent drawn new artworks yet, but I have some arts cooking in the background!

Am too shy to tag huhu just QRT! https://t.co/mvlZZAc9y6

1 6

WE ARE 10K! TYSM!
To celebrate, I am holding a
There will be 3 winners, and the artworks must be submitted using due to September 24th
Two months from now!
Rules below !

27 207

こちらのイラストをネップリ登録してきました〜
ユーザー番号:W8KTY7F563
期間:8/10 AM2:00頃まで
Lサイズ30円
2Lサイズ80円
基本はフチありがおすすめです!
(私にはお金は入りません)
ちなみに以前上げたものから少し修正と暑中見舞いなので挨拶文いれてあります。よろしければ…!🙏 https://t.co/8OAyF6mZpx

31 136

The super strange "Rabbit House"

A few works from the two-panel comics I posted in the past at this Comic Market 102
I am planning to publish a book translated into English.
If you are interested, please come and visit us.
【East hall ワ-20a】

7 22

trying out commissions via google form for the first time... i am open for 2 slots :^ )

104 802

Am still open for illusts! Vtubus models are still closed atm since I havent finished some of my vtubus children www
info at: https://t.co/nAdK3KJh9v

17 74

イベントは終わってしまいましたが、ネップリはまだできます。

ネップリ(ファミマ・ローソン)
ユーザー番号 RJTHM6J3DB
今日(7/23)〜7/31 AM10:00まで

48 209

After launching the artbook, finally i can draw a fanart of this official campaign 😭 i am moved by the sadness of Eren’s expression and here I give you the loved version of him. And yes! You will get it in anime con next week & in the mail order 🥰 (its printed as my new thank… https://t.co/GABOj1qSZQ

1 29

Okita WIP, a simple pose but i am going to balance it out with a good background

3 22

とりあえず今日はここで打ち止めにしておこうと思う。
マジで明日の早出(AM6:00~)が嫌すぎる。
4時起きなのが本当に頭おかしくて草しか生えねぇ。

0 1

Grayscale Background study
(It’s 3am and I’m procrastinating to sleep👍)

0 18

” I am the best in the world!! ”

■ Thank you for the request✨ ⇒ https://t.co/Z8sGK9rHzf

5 31


GM! 7月23日は大暑(太陽の位置を表す黄経で120度の時)です、大暑~立秋が一年で最も暑い時期と言われてます

「私は黄金の天使、この大聖堂で神の祝福を与えています」
"I am the golden angel, bestowing God's blessings in this cathedral."

22 127

夏休みAM6:00。出勤する頼城さんと、朝トレ&畑の世話で早起きした戸上さんの段。

31 83

This is my first time submitting a skin contest (I am very worried😅)

10 66