画質 高画質

iPadを3日前くらいから無くしました😭😭
イラスト描けない……申し訳程度にメインキング載せときます……

0 1

I had to sketch these deer forms by because they're too adorable.
ipad nearly ran out of battery I forgot to charge it lol.

14 108

[終於瞓醒]

多謝大家嚟 Yobi Market!
收到各位孢子嘅禮物好開心~
你哋送咩我都鍾意!!所以要量子力學喔✨
即刻喺ipad畫返幅畫😂

Thanks spores for coming to Yobi Market!
Loved all your gifts 🥹✨ remember only to gift what you can afford💥
here's a pic of hither as a token of thankss

3 30

しかるねこを描いてみた。※iPadで

0 4

iPad をついに手に入れましてスマホ×100均のペンから脱却…これからも頑張って描きます
iPad 最初のFAは猫吸いかるてっとさん


3 46

レイ様iPadサイズ

0 4

HAPPY BIRTHDAY !!!!! I’m sorry it is so rushed I forgot to charge my iPad the night before last and my Apple Pencil died 💀

3 5

It's just a doodle on the iPad day really lol.
Stella is an entertaining villain, and I love her design. First real attempt at her though.

62 473

作業データをiPadにクラウド移行忘れた上に、スマホも家に忘れて電車の中ですげー虚無ってた🙄

23 72

new lock screen for my ipad 🥺🫶🌹✨

🎨 @ Kaidachu 🌹✨

0 7

娘とイラスト用のiPadを眺めていたのですが、Apple Pencil対応?非対応でもいいか?
画面の大きさはどの位がいいのか?

金額も大きく変わってくるので、もう少ししっかりと悩もうと思います。

できればApple Pencilに対応したものがいいなぁ。



0 11

my gateway into making digital art til i got an ipad, i still make phone doodles and pixels every now and then-- btw i draw with my fingies, i cant be stopped _(:3」∠)_ (these are old lel) https://t.co/Cr7oxFuJjg

0 5

(Late response because I left my iPad with all my art at home)

3 21

Another iPad doodle, tried my hand at Sallie May. Never drawn her before.

33 178

iPadのフリーボード。
手描きブログを思い出しました。

0 4

Im an iPad artist but I draw on my phone when I’m at school! My trick is zooming in and a lit of patience

0 8