//=time() ?>
*Not me noticing the iPad Kid Syndrome happening in the M3GAN movie* Anyway. @blumhouse @meetM3GAN #Art #M3GAN
First piece on my new iPad. Was a lot of fun #CaptainAmerica #Marvel #fanart
Referenced from Jack Kirby
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 21年10月iPad
https://t.co/kT73uj3wEL
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
2/6月曜 https://t.co/xmzlPC20vM
Relatively unenthusiastic good night tonight... most shenanigans at school I don't really care about because what I really want . Is iPad time even though I had unlimited iPad time all day for two days straight
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 22年12月A iPad
https://t.co/Qt0Txp3cMF
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
2/6月曜 https://t.co/4dXkYP7Y9w
Cotty's graveyard 🪦🌲
สุสานคอตตี้ที่ถูกทิ้งร้างไว้
เหตุที่อยากวาดรูปบนผ้าใบคืออยากแก้อาการรู้สึก burnout กับตัวเองที่วาดรูปแต่ในipad
หลังวาดเสร็จเรามีความสุขมากเลยค่ะ ขอบคุณเพื่อนๆที่คอยเชียร์ด้วยนะคะ 😂เปิดกล้องวาดในดิสไม่เหงาเลย
รูปหน้าวาดอะไรดี 🤔 #artparu
also a lil sneakpeak on a drawing I'm working on, on my ipad... 🥰 I'm really happy with how the whole piece is turning out...
カモちゃん先生とゆげちゃんさんのバレンタインしんちょく!
ここまで塗れてiPadとapplepencilの充電切れましたおやすみします…あと3日で塗り切れないかも?
あと今投稿前に見直したら耳の位置おかしい!起きたら修正しよ!
先週から始めたジェスチャードローイングをまとめてみたよ
3才次男が抱っこで昼寝して変な体勢のまま下りてくれなくて、暇だったからコラージュしてみた。アナログ→iPadで撮影して一つずつトリミング、という謎に手間がかかった一枚😂