//=time() ?>
\高知イーブックス📣News/
🚩クリスマスのおすすめ🚩
📖高知の食べ歩き特集📖
洋食、イタリアン、スイーツ、etc...
クリスマスは、美味しいものを食べに行こう!
高知イーブックスをチェックです!✨
https://t.co/WN3WVdSy01
是非ご覧ください(^^)/
#グルメ #スイーツ #洋食 #クリスマス
Reinvented Classic..
With time vision change, love for detail just grow stronger and the color scheme becomes sharper..
Left: After Right: Before
『K or K』サガ
作詞 上松範康
作編曲 竹田祐介
1A
Brightside of the music...
反吐が出る世界の希望-ヒカリ-
Dark side of the music...
絶望を証明する愛のDiscord
1B
背中に見えた羽根を 自分に探した
見つけられたのは 血塗れた傷-Scar-
これが俺の翼か?
と嗤-わら-えた
#ヴィジュプリ
Asi practico dibujos cuando no tengo mi pc...por mi movil.
Ya ahora los hago sin lineado y solo les hago sombreado.
Como dije, para practicar, no se que pero me gusta
She's a little dramatic...
#originalcharacters #ArtistOnTwitter #digitalart #portraits
love for my first ever oc... (this isnt exaggerated this is just how she looked)
@chcleteaquarela .......Quando..... Vc..... Me chama de..... Ollie........ Eu fico sem jeito.......
The real reason Brax doesn't wear cowbells, they can be quite hypnotic...
Моя фурсона в стиле fnaf security breach.
(+ мне теперь захотелось для нее модель для гаррис мода и тд...но я не могу)
My fursona in style fnaf security breach.
(And now I wanted to make myself such a model for Garry's mod, etc... but i cant...)
C'était quoi ce dernier épisode de The Night Beyond the Tricornered Windows ?
J'avais déjà décroché de l'histoire, mais alors le massacre du personnage de Hiyakawa à la fin...
Quelle déception, autant sur le plan animation que sur le scénario cousu de fil blanc... Dommage 😔
@biggunn01 Yeah...I have to update....b/c...you made them... #wenmars #NFT #NFTcommunity #MarsCatsVoyage #wenmars #MCV
Just finished Episode 3 for my comic... probably will share once I have the first 5 or so!
Mellie wants you to follow Slap Comic...Now. #comicstrip #comics #ComicArt #Art #artontwitter #artonline #artist #ArtistOnTwitter #artshare #artwork #artlover
Je vous promet un truc... vous voulez pas d'une gastro dans une résidence de personne âgée... surtout quand même le proprios est malade (pauvre papounet) et que tu doit t'occuper d'eux T~T j'peut juste pas ramasser le vomis... sorry dad 💙 au moins on pourra pas être pire à Noël.
@nana83200188 に…似せに行ったのにカスリもしない(இ௰இ`。)
や…八重歯(どうしてもキバw)力入れてみましたw
髪型こうして!
とか私はパッチリ二重なのに!!etc.....
何かありましたら呼吸する位軽く言って下さい!!
何回でも描き直します!!!!