画質 高画質

\高知イーブックス📣News/
🚩クリスマスのおすすめ🚩

📖高知の食べ歩き特集📖
洋食、イタリアン、スイーツ、etc...
クリスマスは、美味しいものを食べに行こう!

高知イーブックスをチェックです!✨
https://t.co/WN3WVdSy01

是非ご覧ください(^^)/

1 6

Reinvented Classic..

With time vision change, love for detail just grow stronger and the color scheme becomes sharper..

Left: After Right: Before

16 31

『K or K』サガ
作詞 上松範康
作編曲 竹田祐介

1A
Brightside of the music...
反吐が出る世界の希望-ヒカリ-

Dark side of the music...
絶望を証明する愛のDiscord

1B
背中に見えた羽根を 自分に探した
見つけられたのは 血塗れた傷-Scar-
これが俺の翼か?
と嗤-わら-えた

293 1343

Asi practico dibujos cuando no tengo mi pc...por mi movil.

Ya ahora los hago sin lineado y solo les hago sombreado.

Como dije, para practicar, no se que pero me gusta

4 13

love for my first ever oc... (this isnt exaggerated this is just how she looked)

0 4

.......Quando..... Vc..... Me chama de..... Ollie........ Eu fico sem jeito.......

0 0

Every little thing she does is magic..
Blood Witch by Aleksa D. Art

8 46

The real reason Brax doesn't wear cowbells, they can be quite hypnotic...

9 24

friend's oc........ i havent drawn in weeks

0 4

Моя фурсона в стиле fnaf security breach.
(+ мне теперь захотелось для нее модель для гаррис мода и тд...но я не могу)

My fursona in style fnaf security breach.
(And now I wanted to make myself such a model for Garry's mod, etc... but i cant...)

1 6

C'était quoi ce dernier épisode de The Night Beyond the Tricornered Windows ?

J'avais déjà décroché de l'histoire, mais alors le massacre du personnage de Hiyakawa à la fin...

Quelle déception, autant sur le plan animation que sur le scénario cousu de fil blanc... Dommage 😔

0 4

Just finished Episode 3 for my comic... probably will share once I have the first 5 or so!

10 84

Je vous promet un truc... vous voulez pas d'une gastro dans une résidence de personne âgée... surtout quand même le proprios est malade (pauvre papounet) et que tu doit t'occuper d'eux T~T j'peut juste pas ramasser le vomis... sorry dad 💙 au moins on pourra pas être pire à Noël.

0 3

So let me borrow her The Adventure Zone comic...

0 1

に…似せに行ったのにカスリもしない(இ௰இ`。)
や…八重歯(どうしてもキバw)力入れてみましたw
髪型こうして!
とか私はパッチリ二重なのに!!etc.....
何かありましたら呼吸する位軽く言って下さい!!
何回でも描き直します!!!!

0 2