画質 高画質

drawing on my iPad means that all my ocs look squished even tho myrtie is a fuckin string bean - also this is her as a human

0 11

iPadが重くなってきたので
スクショ整理をしていたら
2018'のちょうど今頃の
つっちーを発掘したので
とりま貼っとく(≖͈́ㅂ≖͈̀ )ニヤニヤ

出逢った頃から
「超個性的アバ古参民」な彼は
サバサバしていて付き合いやすく
とても仲間思いなイィ男ദ്ദി ՞• ·̫ •՞ ꒱✨
※個人の感想です

0 19



タブレットのフィルムをiPad用の上質紙質感タイプのフィルムを加工したやつと交換したら描きやすくなった気がするなー
という練習がてらの今月のアイコン

6 45

This was on my old ipad, RIP

1 14

Last month I accidentally erased some artworks and I had a freaking heart attack because the auto backup in my iPad was disabled. I was stressed af. But, like, 4 days later I remembered I made backups in my GoggleDrive. Anyway, here is a commission for

0 1

おはタコス🌮🕺🇲🇽

お父さんみたいに絵を描きたいとiPadに想像を描き起こす息子の巻📝

子供は表現の天才だなあ〜✨✨

0 39

Not getting enough attention because of the ipad.

135 569

I finally got my iPad a few days ago! Perfect time to finish my streak.

0 0

first ipad doodles forst ipad tweet brrrrrrr

1 19

Finally got my IPad set up for drawing. Hopefully this looks a little better.

2 13

iPadわからん

0 11

Ayer me puse en directo a rolear con la AI de Trafalgar Law… Y ya que fue lo que pasó, aqui está mi alter ego de One Piece vestida como su tripulación porque me aceptaron (?)

Simplemente quería dibujar un poco con el estilo del manga jajaja así practico con el iPad uwu

3 9

まめきち&つぶきち鬼 かっぺいの帰りを待つ (*≧∀≦*)

4 66

I’ve got the picture Potachi did for me as my background on my iPad, and she recognized Ferrant as the same character from my drawings, so I explained that I paid someone to draw that.

0 2

69800円でipad買いました
分割で

27 89

iPad帰ってきた!!!!
記念らくがき!!!!

インテレオン×デューイ坊
👉👉👉👉👉👉👉💦💦💦

でもインテレオンてエージェントポケだからどっちかっていうとセの人

0 5

こんばんは!
iPadを買いたいなーでもなーとなっているらぶです💸
今日は配信おやすみです🙇‍♀️
受験生の方は自分を信じて!(もう終わった方はお疲れ様でした💮)
おやすみなさい…いい夢を💭🌌

1 5