//=time() ?>
drawing on my iPad means that all my ocs look squished even tho myrtie is a fuckin string bean - also this is her as a human
iPadが重くなってきたので
スクショ整理をしていたら
2018'のちょうど今頃の
つっちーを発掘したので
とりま貼っとく(≖͈́ㅂ≖͈̀ )ニヤニヤ
出逢った頃から
「超個性的アバ古参民」な彼は
サバサバしていて付き合いやすく
とても仲間思いなイィ男ദ്ദി ՞• ·̫ •՞ ꒱✨
※個人の感想です
#オルクス
#新しいプロフィール画像
タブレットのフィルムをiPad用の上質紙質感タイプのフィルムを加工したやつと交換したら描きやすくなった気がするなー
という練習がてらの今月のアイコン
#セオリ絵巻
I finished these just as my iPad battery hit 2% 💪
[ #iwtv | #InterviewWithTheVampire ] https://t.co/kOHefsi2s8
Last month I accidentally erased some artworks and I had a freaking heart attack because the auto backup in my iPad was disabled. I was stressed af. But, like, 4 days later I remembered I made backups in my GoggleDrive. Anyway, here is a commission for @NeighbourTyson
@GobbieLynneDEM #GobbieSnacc #fanart Finally got my IPad set up for drawing. Hopefully this looks a little better.
Ayer me puse en directo a rolear con la AI de Trafalgar Law… Y ya que fue lo que pasó, aqui está mi alter ego de One Piece vestida como su tripulación porque me aceptaron (?)
Simplemente quería dibujar un poco con el estilo del manga jajaja así practico con el iPad uwu
@voce_et_al I’ve got the picture Potachi did for me as my background on my iPad, and she recognized Ferrant as the same character from my drawings, so I explained that I paid someone to draw that.
iPad帰ってきた!!!!
記念らくがき!!!!
インテレオン×デューイ坊
👉👉👉👉👉👉👉💦💦💦
でもインテレオンてエージェントポケだからどっちかっていうとセの人
こんばんは!
iPadを買いたいなーでもなーとなっているらぶです💸
今日は配信おやすみです🙇♀️
受験生の方は自分を信じて!(もう終わった方はお疲れ様でした💮)
おやすみなさい…いい夢を💭🌌
#おやすみVtuber