画質 高画質

시오유우 그림

니지욘 ED의 그장면
애니로도 시오유우 보고 싶었어 🥲

834 3190

🐍
Hello my friend,
Thank you so much for your kind supports and the thread also.

"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/i0b9vZcsf4

0 1

"Celestial Kingdom"
2 $XTZ | 26/30 ed.
https://t.co/W3qE2zWX2P

0 0

くるくるかくれる夏 前編-夏に隠れた赤-
KP:ふぃるあ
PL:よもぎ様、ウェッド様(HO順)
ED1 継続可能エンドにて終幕しました!
かわいい2人でした!!後編がとても楽しみ!!

2 4

久しぶりにEDテーマ聴いたので記憶力だけで真紅をお絵描き。無理。あまり覚えてない。

0 0

寝れるわけないのでらくがき
始まったときにあの歌詞に曲がつくのか…までは期待したけどまさかEDになるとは思わんかった

136 735

🌀 Twin Flames 🌀 available right now!

1/1 ed, reserve 0.09 $eth

Check pinned tweet for more info 📌

2 8

This is my favorite of the Mortis I drew for this video. I was thinking of adding cracker sounds to the audio, but decided not to.😅
Thanks again to Ed Mace for the great audio recording to celebrate the Brawl Stars!✨

https://t.co/1UcfRyMjQ7

4 38

Unduration#46 , 1/1 ed , 0.002 $ETH

“Mountain of the myths”
A set of highly precise lines fuses diagrams and impressionist paintings.


https://t.co/jMSavzPw2H https://t.co/1wvEQ2A0Fb

0 2

パリーグコラボで思い出したこと
これからキャッチボール始めそうなゆうぽむのイラストは現時点で可愛いけど、にじよんED見た後だとこの後侑がボール取れなくてそれを歩夢がニコニコしながら見てるんだろうなって予想ができてさらに可愛い

0 6

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/i0b9vZcsf4

6 10

🐍
"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/i0b9vZcsf4

0 2

久しぶりに「ギヴン」ってアニメ見てそこに出てくるポメちゃん(けだま)の相変わらずの可愛さにふるえてる…
見た事ある人は分かると思うけどEDなんて悶絶ものよね(˶‾᷄ ⁻̫ ‾᷅˵)

9 74


🤖🫀I'll take care of you 🫀🤖
.
Collab with
0.035 $eth / 9 ed
.
https://t.co/m5XZsLP7k5

1 1

Vtuberゆんねこさん()の配信EDで使用するイラストを描かせていただきました…!!
ありがとうございました✨
皆さま是非ゆんねこさんの配信をご覧ください〜🐈🎣

3 13

壱劇屋さんの五彩の神楽2022、映像化しないのでEDイメージ描き残しときたかった。素敵だったんですほんとに…

16 47

Hi, dear Kot 💜#KottonCandy

"Vivienne"
0.05 $ETH on secondary | 1/15 ed.
https://t.co/7MLAiGTUuf

0 1

お兄ちゃんはおしまいED。実はおじさん全員があの踊りをモーションキャプチャーして作画の参考にしていたらと思うと

2 5

🐍
Hello my friend
I hope you find a time to take a look at ma pieces.

"The Birth of The Beauty"
🔹[ 14/20 Ed. Available - 0.05 $ETH ]
🔹https://t.co/i0b9vZbUpw

0 0