//=time() ?>
literally saw this first thing waking up but now that im on ipad from phone i lost the og post. (idk if it was WoL or Vtuber oops) ANYWAYS, caught me actually wearing a shirt to bed for once. tagging my mutualsss~
hii!! im bunni, an 8teen y/o black artist who loves cartoons!!! currently saving up for an ipad to make drawing easier so if you'd like to help out, c🅾️mms are open!! :) https://t.co/5vJjvEytbe
-CHIBI LOVE- DAISY MAE🌸
A little portrait of the sweet @Daisy_Mae2021
Thank you so much for the opportunity!❤️
#procreate #ipad #chibi #chibisex #chibilove #erotic #eroticart #sexandfun #chibiart
I got a new iPad but I havent really drawn in a month so enjoy a practice piece
Legion Commander
#legioncommander #dota #dota2 #procreate #procreateart #applepencil #applepencilart #ipad #ipaddrawing
欲張りなので動物から人まで同じように描けるようになって、表現の世界観広がったなら嬉しいなあ…最近はiPadで描いてるから大きな画面PCで描いてた時と比べたら勝手は違うものの、ソフトがどんどん進化してどっちが良いかわからない。
たくさん今年は描きます。
@aoisatoru1 はじめまして!未だ駆け出しのイラストレーターです🌱✍🏻
主にMac、iPadでオリジナルの女の子や男の子、アニメ漫画キャラを描きます。
絵描きさんのお知り合いが欲しいです!
よろしくお願いします🙏🏻
#絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人がいたらいいなぁ
#イラスト好きさんと繋がりたい
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 22年02月iPad
https://t.co/eWMWADe50Q
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
2/1水曜 https://t.co/1OqM4tC6E8
ロアちゃんと空気清浄機さん
ロアちゃんは空気清浄機さんやSiriと話したりiPadに名前をつけようとしたりしてたけど新しい家電さんは加わったりしてる?
ロアちゃんと家電との会話も好きだったよ〜
ロアちゃんの家電が長持ちするように
今日のご飯
カレー
#ロアート
Limpiando el ipad y pensando tan fuerte en cuando me dio por hacer gijinkas/humanoids de mis dragones del flightrising…
I’m backk lmfao 😭 school work has been killing me smh. Anyways I redrew my first oc from 2020 when I first got this iPad 🕺. Wow it’s quite refreshing to see how much I have improved 🥹