画質 高画質

literally saw this first thing waking up but now that im on ipad from phone i lost the og post. (idk if it was WoL or Vtuber oops) ANYWAYS, caught me actually wearing a shirt to bed for once. tagging my mutualsss~

1 19

hii!! im bunni, an 8teen y/o black artist who loves cartoons!!! currently saving up for an ipad to make drawing easier so if you'd like to help out, c🅾️mms are open!! :) https://t.co/5vJjvEytbe

7 21


年始に買ったiPadがやっと届いて立ち絵リメイクをしていた記憶

0 2

-CHIBI LOVE- DAISY MAE🌸
A little portrait of the sweet
Thank you so much for the opportunity!❤️

5 80

I got a new iPad but I havent really drawn in a month so enjoy a practice piece

24 1807

久しぶりにスマホで描いてみたけどiPadで描いたのと何ら変わりなくて絶望してる

0 2

ipadにVTS導入したから気軽に写真撮れるようになった✌️

0 9

怖がらないでね かっぺい鬼 (*≧∀≦*)


7 90

欲張りなので動物から人まで同じように描けるようになって、表現の世界観広がったなら嬉しいなあ…最近はiPadで描いてるから大きな画面PCで描いてた時と比べたら勝手は違うものの、ソフトがどんどん進化してどっちが良いかわからない。
たくさん今年は描きます。

4 29

ブルアカのためにiPad買ったのだー
iPadの画面比率ならふとももまで見られるぞ

0 0

はじめまして!未だ駆け出しのイラストレーターです🌱✍🏻
主にMac、iPadでオリジナルの女の子や男の子、アニメ漫画キャラを描きます。
絵描きさんのお知り合いが欲しいです!
よろしくお願いします🙏🏻



1 6

ロアちゃんと空気清浄機さん

ロアちゃんは空気清浄機さんやSiriと話したりiPadに名前をつけようとしたりしてたけど新しい家電さんは加わったりしてる?
ロアちゃんと家電との会話も好きだったよ〜
ロアちゃんの家電が長持ちするように

今日のご飯
カレー

13 40

iPadでお絵描きたのしー

2 37

Limpiando el ipad y pensando tan fuerte en cuando me dio por hacer gijinkas/humanoids de mis dragones del flightrising…

0 0

I’m backk lmfao 😭 school work has been killing me smh. Anyways I redrew my first oc from 2020 when I first got this iPad 🕺. Wow it’s quite refreshing to see how much I have improved 🥹

1 5

今日から新しいiPad Proちゃんと一緒にお絵描き再開するよ〜!
2月もよろしくね!


8 66

iPadを手にした母。早速きよしの種とららしみるくを描いてました😂

7 194