画質 高画質

I almost forgot to post this!! these are my OCs Rainbow, Rain and Venus! I'm still trying to figure out what is their story haha It will probably involve some magical powers ✨
.
.

4 31

Things I’m grateful for (Day 6): Rachel holding my hand while I draw late at night. It’s not always convenient but it’s nice.

0 3

だったようです。
キュウコンはLv100にしたことがあるポケモンのうちの1匹です。



0 21

A for a I'm working on this weekend. Probably not entirely done, gonna clean it up a bit more after I add the OC back in, but yeah!

3 7

[直播水墨塗鴉:然]
我也不知道然什麼,我就然。

*喜歡作品歡迎分享、追蹤、按個讚,感謝你!😃❤️

也請追蹤AK的IG:
https://t.co/M0Q4LPtsqP

0 5

K is for kittie! Baby recently beat our friend's cat in size and intelligence, what a milestone! 11/26 drawings for ABC book.

0 1

159日目

Aqours Back In 5th LoveLive! ~Next SPARKLING!!~Day.1
でした。
あの日を思い出しながら千歌ちゃんをば。
いつかまたライブに行ける日を願って。
あの日とは違う形になったとしても。

それはさておき衝動買いでiPadPro購入したので今日はそれで描くw

0 9

It’s Masamune’s birthday today!! Happy Birthday! Just some fan art to celebrate. The bare-chested one is for the mass Masa fans 😂. I know my drawings aren’t that great but let’s all enjoy his birthday!❤️

0 4

ジャケットの撮影が良かったのでスケッチ
で鉛筆画

0 1

塗りを諦めなかった加州清光
iPad届いたばっかりの時くらいにかいたやつかな?
かっこいい清光がとても好きなのです。世界一可愛い。






1 14

Bulchi piece completed 😁💯👍🏼
I'd like to mention that this is based off version of Bulchi and it's her version that inspired me to draw this in my own style 😊🥰

20 181

“Zazie Beetz” 11x14. (I like that name 🙂). Portrait practice piece. I used only one default brush in

1 2

『iPad Proで描いてみた。』

「進撃の巨人」リヴァイ

ちょっとずつ進めて、やっと完成✨
難しかった🤭今度リベンジします。


0 13