画質 高画質

Back on the ipad with this by ed (on insta)!
I love his characters and i wanted to draw this so badly
Hope you like it!

3 32

But good night now school tomorrow... like hell I want to go it's so long . But I'll have so much iPad time

0 0

GN guys! My iPad is broken 😥 I'm trying to restore the data 😭
It’s really terrible, I hope I can do it

Hope you are doing well!
Have a great creative week!

Link ⬇️

7 28

多托雷X荧 | 眼罩play
危险而亵渎的爱
(菜鸡画手头次用板子上色,救命,草稿流吧)

Dottore X Lumine | Blindfold PLAY
Sacred and Profane Love(lol)
(Beginner First Time Paintting with ipad……so…sketch style)


21 144

Drawing on iPad feels weird… I still need a bit more practice

12 62

iPadで落書き

最近全然練習出来ないので30分でもいいから毎日描ける様に頑張る

3 14

Hi loves! I’m a liiittle short on rent due to the iPad fiasco, so are open! Examples/rates below! All prices are in USD! RTs & shares REALLY appreciated! 💕 please message me if interested!

Pet portrait: $20
Icon/Headshot: $30
Half Body: $45
Full body: $60

28 57

初めてスマホで指で描いたんだけど!
70%くらいの出来になって喜んでる。
私指で描くのが合ってるのかもしれない!
今までiPadでペン使って描いても30~50%ほどの出来にしかならなかったんだよね…、
出来には喜んでるけど画面の指の後がヤバいw

0 1

iPad指描きダメです・・・・・・

15 59

iPadは最高だー!!だが絵柄が安定しない!!!!
赤黒髪の子は今日描いた!

0 1

I made this piece a while back on my ipad while in a cat cafe

One of the first pieces of my character Eris who now is my Vtuber character!

Besides the iPad I also work on a small Wacom tablet on my setup

0 3

iPad初描き紗夜さん🍟

液タブと全然描き心地違くて慣れるまで時間かかりそう

39 201

さらに、iPad作業中のタイムラプス!

1 18

🦁もネコ科♡

学校のiPadで描いたrkgk

1 14

iPad Airで初イラスト!

マーメイド三和ちゃん!

0 8

以前フォロワっさんとipad使って描かせて貰った絵に今の頭追加さしてもらったのでup。

0 1