画質 高画質

"(...)
A landscape so vast
Yet so interconnected to all aspects of life
Let the sound of tribal drumps to the air
And bring nature to life
(...)

0 1

"(...)
A civilization thriving and living as one
A habitat so alive
It illuminates with wild
(...)"

0 1

If you still don't watch
i mean...
"No Gun life" have robo-detective-character who life on the sigaret and young-bitch-ciber-boy who have robo-controlling voise(it's not eyebrow, but...)
(can be triggeret for many reason but still good shit for many reason)

0 3

fateより、英霊エミヤの重ね着作ってみた。
(弓持ってるイラストありませんでした...)

0 4

так понравилась эта идея с каллен-руккхадеватой что зарисовала её ьь......
(дизайн конечно так себе но у меня нет времени наводить красоту....) https://t.co/6JknpYYL5i

20 118

art trade (and late birthday gift...)

0 3

GOODD MORNING! (`well afternoon cause I spent the whole night in VRchat and went to sleep like at 6am)
BUT HEY! IM CLINGY TODAY!!!(and probably hungover...)

8 57

1 P.M Pacific (I wanted to make a proper schedule I swear...) Im playing the Splatoon 3 demo for gods knows how long

2 4

Toziuha Night: Order of the Alchemists got a store page

"This is the story of Xandria, an iron alchemist. She seeks revenge regardless of the consequences. To achieve it, Xandria fights with a powerful whip and the power of chemical elements. (...)"

https://t.co/rTS4Az0wdq

0 2

"(...)
Imagine yourself on distand planet
Engulfed and colour and beauty ...
(...)"

2 6

[ DO NOT REPOST !]
ศีลข้อสองเขาว่าห้ามลักทรัพย์แต่ศีลข้อไหนครับที่ห้ามรักคุณ
(⁄ ⁄>⁄ ▽ ⁄<⁄ ⁄) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


ปล. แต่ถ้าป๋าอยากใช้ภาพทักมาได้ตลอดนะค๊า (*˘︶˘*)
และถ้าชมว่า that's my girl ด้วยก็จะแถมพีเอสดีให้ด้วยเลยค่ะ(...) //หยอก--

68 152

# 9お疲れ様でした!今回の話数でLO~原画での参加は最後になります。(2原の手伝いはあるかと思いますが...)おんぶに抱っこだったりといろいろお手数おかけしました。ありがとうございました!

2490 10588

우경민호 소문난 배우 커플인데 변민호 필모 거의 어둡고 피폐한데다가 역할도 처연하고 구르는 게 대부분이라 우경이 환장하는 게 보고싶네.

사귀기 전에는 자기 취향에 맞는(매 컷 울고, 미용 상처 달고, 카메라가 핥고 있는) 민호를 많이 볼 수 있어서 좋았는데

(예를 들면 이렇게...)

81 384

프로포즈에 조금 고민하는 나
(당연 빛전은 고려도안하고 2번이겠지만...)

0 0

I just minted it on ! 🌐
"縁日"
▲●■

✔︎List:8/28 (Sun) 21:00(JST)
✔︎Price:0.1ETH~
✔︎All bidders will received benefits !!(Preparing...)

Please check it out…❤️‍🔥
👉https://t.co/JQTMTgd66l

38 77

Dx3rd 無事終了&生還!!!
千夏さんを助けられて良かった!!!

妹の千愛さんと風弥さんとワチャワチャしながら真相を暴きつつ対処出来て楽しかったですわよ(叶う事ならまたこのメンバーで何かの事件を解決したいですわねぇ....)

取り敢えずみんなの所へ遊びに行くわね、チャリで https://t.co/4qq3ydjiHI

2 5

and hey i kinda remembered to record the timelapse for this in csp lol (drew most of the rough sketch, so recording is mostly me cleaning up...)

5 203

(ワクチン接種の副作用で辛い今かよ...)

0 0

More interior work I've done for ! (Feels weird to just be handling data updates and overworld sprites now that the tiles are over with...)

7 79