画質 高画質

ASSETSに「ちょいロココセット」素材を公開しております
ちょこっと使いに便利なロココ調イメージの柄が描ける素材のセットです
クリスタをお使いの方でご興味頂けましたらぜひ☺️
https://t.co/CfRstEpgZ8

0 2

wow i finally did some art. HELLO EVERYONE. new avatar.

4 9

Just testing CSP w/ my old OC Kiyan

1 4

Recently made some cute emotes for the amazing @/ReiHoshino_. This was such a fun project to work on! Thank you so much for commissioning me~ ♥

1 22

its been 10000000 years since ive posted anything art related, so here have a few drawings ive been workign on!

0 5

おはようございます🌞
昨日の配信では去年描いた絵を添削…というかリメイクしました!
雨VS(植物+女の子)の対比や雨へのネガティブなイメージをより印象付けられるよう、構図や配色を大きく変えてみました。

←過去作          リメイク→

0 7