画質 高画質

昨夜の。何故かiPadの(左)で見ると画像がおかしい…右はiPhone。iPadもファイルから開くと普通に見られる。

1 1

仰向けにKindleで漫画読んでたら額にiPad落ちてきて流血_(┐「ε:)_

0 1

モル ( )様のTwitterにて、塗り絵可能の線画をお見かけしたので息抜き休憩に塗り絵せていただきました。素人ながらに素敵かつ可愛いウタちゃんを塗れて楽しかったです、ありがとうございました߹ㅁ߹)♡

使用¦ ibisPaint X (ipad)
https://t.co/UGDD091nNH

10 50

ふみふみiPadに入れた かわいい

0 3

iPad Pro の Procreate でラクガキしました。

12 90

Neko (ฅ• . •ฅ)


📌IPad drawing practice

1 27

when i was in middle school i didn’t know how to export my art on my ipad so i would just screenshot it https://t.co/8YOvDesNCN

0 64

全部描いた後で、顔がよろしくなかったので、フォトショの歪みツールでバランスを少し整えてみた。(首とか髪とか切れぎれだけど)…描きながら整えられればいいのだけど、年寄りにはiPadの画面は小さいんじゃ涙

0 3

💝Express emergency Valentine's comms💝

I had to fix my Ipad and fix somethingies on my house so... I will open them earlier than expected!

ONLY 10 slots for each and RTs are appreciated!!

99 403

I'm learning but all my keep looking like 😂
It was good going back to my tho, I had forgotten how dope can be.
Anyways, I'm in the mood for already so expect some cute shit coming your way lol

0 2

ipad doddelelsses !!!

21 153

iPadでのお絵かき練習その2!!

1 9

句読点さんメイキング
iPad
Apple Pencil
アイビスペイント
制作時間2時間17分

0 6

Me familia’s Zodia are out on quests!
Bring back some coins and hopefully there’s a shiny new ipad to be gotten from Remi’s claw machine 🤤

Put yours to work too at https://t.co/IIO7bBWPQX !

9 33

自キャラとウチの子は違う
普段メモ帳に描くようなこういうラクガキをデジタルでできるのはiPadの良いところじゃな

1 2