画質 高画質

軽く飲まない? ipad (procreate)で描きました。

5 155

Art through the months! Made this on my school iPad.

0 9

ipad sketches during a visit

11 54

Did my best to say it’s a quick finger doodle on iPad lol

https://t.co/yLUZ391LG1

0 3

毎日ワタナベ30分、212日目。
描いてる途中でiPadの充電切れたので、15分くらい。

5 19

普段はprocreate、時々アイビスだったんだけど、iPadの場合個人的にアイビスよりもメディバンの方が描きやすいかもーってことで、6年ぶりくらいにメディバンに戻って試し描き✌️

1 12



丁度このタグが目に入ったので、、、
iPadを買ってデジタル絵デビューした頃ですわね

0 3

となりで娘がレタリングしていました。宿題だそうです。明朝体を書いてました。

0 3

ちなみに橋口さんの行った五島列島は、私の大好きな漫画「ばらかもん」の聖地なので、ストーリー見た時めっちゃテンション上がった😆😆❤iPad買いたての数年前に描いたなる✍️私もいつか行きたい🏝

0 10

iPadのアイビスペイントで描いてみました
「孫悟空」

3 25

I started this awhile ago, wanted to draw the girls as bunnies being filled up due to a drunk and belligerently amorous Suki, but I wanted to see them bigger! These are more iPad doodles, so they're still super rough, but I hope you like and that everybody's having a good year!

146 729