//=time() ?>
Kids book review -
"Ronaldo : The phantom carrot snatcher is a gorgeous read with adorable illustrations and a story line perfect for adults and kids."
Thank you Dany at dhanyadc
https://t.co/kdLV9cMBfT
#RTKidsBooks #childrensbooks
Finally commissioned one 🥺🤍☁️
Thank you so much @meiwowowo ❤️
She’s adorable ( ˙꒳ ˙ )
Had a chance to draw the sweet Nanamichu today. Thank you so much for letting draw your adorable model in such a fun expression. #nanamichuart #emotes #Vtubers
Super adorable piece done by @GoatWithAPencil! How cute is this!? I love it!!
Cody is ADORABLE also are those footie pajamas😭how old is this child i am WEEPING
@AniMeForLifeBoi So hard, so hard. Choose between YunYun and Wiz is so hard. I can give a little advantage to YunYun, she is sa so lovely and adorable girl💚
(Please don't bully and lewd her)
Drew a sassy little #chibi Motherboard from our comic The Uniques! We did the whole New Guard team as a thank you to our amazing supporters on @patreon https://t.co/DlWZXVuHRE
#kawaii #sassy #sarcastic #adorable #cute #digitalart #webtoon #digitalcolor #ArtistOnTwitter #art
Oh Thorax, you adorable goof~
Artwork is by @HigglyTH!
https://t.co/a9iSN5Hjyt
Gremlin cat gremlin cat uwu
Thank you @Noarustar , adorable stuff as always <3
May I introduce to you the new look of my sweet followers I call "MOONBERRIES"~ A re-design was something I wanted to do for a long time and I think this turned out really adorable! Watch out for new art in 2023 and maybe you even find some of those guys in there? 💕 #nuriART
Por último pero no menos importantes porque considero que son los más brutales de la lista Ceruledge como el desafiante y Tinkaton como el adorable
La decisión en la 8va era casi que ovia, Toxtricity como el desafiante (sus dos formas son hermosas) y Alcremie como el adorable
En la 7ma generación la decisión fue tomada hace mucho ya que el anime me hizo enamorarme de estos dos, Lurantis como el adorable y Silvally como el desafiante
Happy game-anniversary, Papa Bear 💜🐻
-
How can you NOT love Glamrock Freddy? He was adorable in Security Breach 🥹
-
[[RT’s appreciated!~]]
#furryart #securitybreach
En la 5ta la decisión fue todavía más fácil en la categoría adorable ya que Lilligant tiene un equilibrio entre elegancia y adorabilidad, pero en la desafiante fue difícil la decisión pero me decidí por Excadrill ya que lo veo mejor que el resto
Ya en la 4ta la decisión fue más fácil y sin tanto royo, el adorable es Roserada y en desafiante es Lucario
Ahora la segunda generación la decisión si estuvo más difícil ya que no hubo alguno que me gustara realmente en el lado adorable pero me decidí por Ampharos ya que lo veo adorable y su mega lo hace más adorable al contrario de Scizor que cuando lo vi me encantó
Comencemos con la primera generación con unos de los que más me gustan por su apariencia, wigglytuff como el pokemon adorable y arcanine como el desafiante ya que simplemente tiene un diseño brutal tanto por la pose que les dieron oficial como su diseño en general