画質 高画質

昨日の満月に導かれた続きだけど、実は3パターンあり。赤の感じでバックプリントでロンT作りたいと思っていた。どれがお好き?











2 16

มั่วมากเปะปะไปหมด มีทั้งงานวาดเล่น และคมช. พัฒนามั้ยไม่รู้ รู้แต่ปีนี้วาดเยอะอยู่นะ

1 2

ポチってから一か月くらいかかって先月末にやっとiPadpro届いたけど修羅場中だったのでまだ開けてないの…。そして今は週明け締め切りの作業中なのでまだ開けられないの…。applepencil描き初めはなににしようかな~(ニンジンとしてぶら下げて仕事をする)。
コミックス新刊も発売中でございます。

1 11

Sketched this out on my ipad after putting a screen protector on! It makes it feel like I’m drawing on paper instead of a slick screen and I love it! 😍

0 8

I figured you would like my Goku black and Zamasu redraw I did from my previous drawing with Goku and gohan 😂 had lots of fun this these!

0 4

Something from last year. When we could go places. I remember I started this on my ipadpro in a coffee shop.

0 6

Woman with a cross for a face. Still looking for feedback and thoughts on this style of work. Tattooing is something I’d love to get involved with, so throw your support my way!

https://t.co/4bRRsBMdZH

0 2