画質 高画質



専門学校美術科卒

デザイン会社就職2年

フリーイラストレーター(現在進行形)

講談社フェーマススクールでインストラクター、チーフインストラクター18年

美術大学講師4年

専門学校講師3年(現在進行形)

iPad教室開催
ダンサー見習い中

2 33

絵の進捗。。
iPadで描くのが1番描きやすいと思ってる今日この頃。( ¯-¯ )

0 3

Two years ago today, I made this illustration for project. Before I got to know the iPad & all its conveniences, still drawing from my old cellphone scraping it by fingers. One of my fave things so far.

1 6

Pybg doodle attempt in an ipad xksbdkd it feels so weird how do yall get used to this 😭

78 624

Congrats on 2.4k!
I'm Jay, a 16 yo artist and musician!
I do band and chorus, and digital art on my iPad w procreate!
I have just gotten into drawing rottmnt and LMK, but I've been drawing alot of 'httyd' art, not really of any of the actual dragons but of fan species and such!

2 4

i think i still like drawing on my dinky ipad more el oh el 🧍(played around w brush settings feat my stinky kids)

33 520

【絵について】

あー、なんかこの前下描きは毎回思いついたら直ぐにiPhoneで指でザカザカ描いて、その後iPadでゆっくり描くって話したんだけど

下描きと出来上がりに絵柄の差はあるかみたいな質問あったから

下描きはあくまで、ここら辺に目が~くらいの感覚だから、まあ、差は…出るよなw

0 34

Si tienes un poco mas de Dinero y quieres un poco mas de potencia, te recomendaria ir por el iPad Air, tiene el M1 y va excelente ademas de que este si soporta el lapiz de segunda generacion y tiene puerto usb-c

(3/8)

0 0

I've been messing around with rough animator on ipad. Its a great app for 2D animations... here's a fan animation i did of death from the game "Have a nice Death"

0 2

iPad買ったから無敵の人になった🧬🧬

1 9

先ほどのSHOWROOMの配信は終了しました❣️
iPadからのテスト配信でした✨
遊びにきてくれてありがとうです😊💕

4 29

💖🔦
タイムラプス撮ってみました☀️レイヤー80枚くらいを超えるとiPadの挙動が怪しくなってきたのでレイヤーを結合しながらの作業でした〜 https://t.co/wPBu1UkecG

2 9

Borrowed friends ipad to draw a Celebi!! Here it is

7 78

I want some onion rings after todays mishaps… She was originally meant to be a character for me, but, she deserves better.
$25.00
I cannot colour on the iPad. https://t.co/AM9Vdlh6SL

12 30

iPad battery ran low. Here’s part of my Rixia WIP

387 1561