画質 高画質

a sketch i made for my mp100 oc (still nameless) before i go to sleep

2 14

arataka "alone on a friday night?" reigen

2235 10917

▷ボン子は異世界で「紅炎ていてい拳」をおぼえた!

※相手のMPを10pt燃やす(減らす)ことができる。
…アルトさんて、HPは高そうだけど、MPあるのかな??😂
https://t.co/RHphOTVrMy

3 42

先述の通り海面に敷かれたレールじゃなくしたので、普通に鉄橋で海を渡ってきた想定です。
背景は極限まで手間を減らして簡略化して描いてる分、カービィちゃんのアニメーションは無駄に細かく描いてたりします。カービィちゃんはMP消費0で描けるので・・・。

0 4

Of course ,piece I won't finish, but I will still post it

4 11




すぐそこまで迫ってるー!あと3日‼
動悸がとまらない…。

2 10

3期まであと4日!
師弟+弟子+悪霊+新入社員の新・霊とか相談所メンバー

0 1

こう設定すれば
キャラの画像、HP/MP/TPを操作できるみたいです

いやいや
初見じゃ無理でしょこんなの

0 3

Hello, I'm ALpaca.
I'm a digital artist focusing on Anime style.
I'm currently into Genshin, CSM, KnY, JJK, and MP100

0 1

スレッタ「先輩方が初めてガンダムに乗って戦った相手って、どんなのですか?(アニメ準拠で)」

コウ(0083)「ガンダム」
ドモン(G)「ガンダム」
シン(種死)「ガンダム」

スレッタ「ええ・・・」

カミーユ(Z)「MP(生身の人間)」
スレッタ「ゑ!?」

2 8

昨日変な絵を描いてしまったので
今日はまともな勝真さん。

弱点があっても勝真さんはカッコいいです!

3 10

このGIFが大体6枚くらい?
mp4変換すると0.2秒くらいになるからGIFメーカーでもうちょっと長めのを作って音源と合わせる感じでつくってます

0 1



いつもありがとうございます!
モブくん強化月間になる予感しかしない..

0 3

With S3 coming very soon, let's bring Espersonas back !!!

🌟 Meet Kira, my asterokinetic from Black Sesame Middle School! Her absorption of cosmic energy allows her to manipulate spacetime and project small beams of condensed energy ✨

2 18

MOB MOB MOB im a huge mp100 fan if u didnt know ive loved this shit since 2019 its my favorite show ever and its all cuz of HIM ♥️♥️♥️ he is my son he is my best friend hes the sopping wet cat i saw on the street yesterday hes the little flower growing right outside my window

0 8