画質 高画質

Happy Lunar New Year! 🐇With peace & love, have a great 2023. This is our 100th post and the first drawing I did on the new IPad. I feel so reinvigorated to stay creative! 💖💜💙

Shop link in bio 🔗

•••

0 1

so for the sketchy ones, itd have linework similar to first pic (just fully colored in obviously) sorry for the bad quality it’s on my friends ipad lol

the fully rendered ones would be similar to the second pic

0 0

I haven’t drawn seriously in over a year. My beloved

got me an iPad and I immediately jumped into Procreate to draw my FFXIV OC R’khaja Mhasi. 🥺 I haven’t had this much fun creating in ages.

8 26

おは柴〜🐕✨
昨日は久しぶりに日付変わる前に寝落ちしたからめっちゃ早く目が覚めちゃった🤣2度寝したかったけど、できずに1時間以上ゴロゴロしてる🛌
今日もプロセカしたいけど、iPadの機嫌はいかがかな❓
他配信するなら何が良いかな🤔

1 18

ローソンありがとう😌
冬弥初めて描いた。充電すぐ無くなるからiPad早く新調したい😌

0 17

first three are from when i drew on my phone and the last is a wip of me attempting to make a vtuber design on my ipad 🥺👉👈💞💞

0 5

【Double Switch】

※ SEGA CD (1993)
※ Otras plataformas: Android, iPad, iPhone, Macintosh, SEGA Saturn, Windows

1 1

i haven't used paint tool sai in a while but i'm trying it out again;; the feeling of drawing on my tablet is so different from on my ipad haha

0 15

100億年ぶりにiPadでお絵描きした。
新しい創作ちゃんです。

0 3

かなのさん
推し事さん

お待たせしましたっ❣️
リクエストありがとうございました🥰
新しいiPadに慣れたらまたいっぱいお絵描きしたいです〜‼️
あと字が汚すぎて読めないので…あの…また…いずれ…🤦‍♀️ごにょごにょ https://t.co/waGQfjjnC2

5 13

iPadにも慣れてきたから、ちゃんと描いて色塗った。
途中で首が辛くなった&私の画力のなさで上手く色塗ったりできなかったけどチリちゃん完成!!



0 5

Done these on the iPad with extra effects in photoshop.

1 1

お疲れ様です!ピンタレストにてモデルさん選びから、のべ、5時間くらいかかりました。ショートカットキーが課題。#ipad初心者

2 12

(第331幅)

1月18日,一架直升机在乌克兰基辅附近坠毀,42岁的内政部长莫纳斯特尔斯基 (Denys
Monastyrskyi)和他的副手遇难。莫纳斯特尔斯基是基辅政府中的核心人物,他的突然遇难引发广泛震惊与悲痛。
0122/331#
iPad绘画

4 39