11月

同率5位
「世界最強の後衛 ~迷宮国の新人探索者~8」
著  イラスト 

「鍛冶屋ではじめる異世界スローライフ5」
著  イラスト 

「Dジェネシス ダンジョンが出来て3年05」
著  イラスト 

1 3

//thinks of a crack ttl trope thats funny
//accidentally thinks of it in angst setting
~🍵

62 634

デジタルお絵描き開始から26日目

 のホーリーマミさん、鶴乃さんに続いて3作目
いろは・やちよ 応募です!
 機能にも慣れてきてサクサクと…TTL12時間くらい
なんかこなれてきた感じがしますw…さて

8 32

Zhongli in Shenhes outfit as promised orz + ttl because I'm predictable

59 419

🦈🦈IT'S OFFICIAL - 19 Hrs to MINT!🦈🦈

✅MINT - 18th Nov 5pm AEST
✅PRICE - .05 ETH
✅7007 TTL - 1001x6 Shark Species, 1001 Mermaids
Yes that's right - only 1 in 7 are these kick ass warrior women
✅Doxed Team
✅White Paper https://t.co/XTGJZPPubO

7 12

すまぷろクラファンよろしくお願いします
祝ttl700k↑

12 21

BL4KEE GEMASS SEKALIII 😩😩😩

gepeng : the l1ttl3 pr1nc33s an h3r m0nst3r pr1nc3

5 80

【5巻情報】🥳
キャラデザインご紹介!4巻の挿絵に登場しております小麦ちゃん、彼女のデザインについては早い段階でイラストレーターのttl(@ltt_ttl)さんに考えて頂くか、どうするか話が出ておりました。みんな小麦ちゃんに一目おいてしまいますね笑顔✨✨✨☺️

17 67

IM NOT LATE YET ITS STIL 11/11 HERE HAPPY TARTALI DAY AND HAPPY POCKY DAY EHEH DAY 7 FOR TTL WEEK LETS GO BOISSS


56 419

Onboard the repost train~ my first ever TTL art and first ever ship art uwu
Pre 1.1 chili are a dynamic all their own. I was just waiting for Childe to rip out zhongli's heart like he would his gnosis Y V Y Happy 11.11

296 1420

im late to and I dont do much of ttl art cuz busy with assignments or straight up motivation died orz
first two is the first art that I did for them the 3rd is my latest
anyway may tartali keeps growing strong 🥳

1 13

TTLの流れに乗っかってゴープリ絵を貼って寝る。

12 34

eHE DID DAY 2 OF TTL WEEK AS WELL!! Florist AU featuring my own AU w florist Childe x professor Zhongli 👌


79 660

そ言えばTRPGのLi(ttl)e, Cry回って来ました!
手が込んでて楽しかったです!
PLの由美ちゃん供養に…()

0 1

Some TTL babies doodle

32 156

DNSのTTL設定しておくの忘れてたから最長1時間待ち
https://t.co/qJWSTF5zRo https://t.co/xbGwNFZ09Y

0 1

「#Dジェネシス」公式アカウントのフォロワーさんが5⃣5⃣0⃣人に!!☺️🎉
4巻発売から多くの方に見ていただけて感激しております!ありがとうございます!!

5巻のカバーイラストは劇場をイメージしてttl(@ltt_ttl)さんに描いていただきました🎭
裏表紙は仮面を外した二人😏

24 79

lain_TTLを応援するサーバにて行てるVC定例会ですが、現在、こんなことになってますよー!おいでませー!
щ(゚Д゚щ)カモーン
https://t.co/uartuFf4gT
初めての方・聞くだけ・テキストだけの方も大歓迎。
※Let's all love Lain!!
https://t.co/GTYFfbdBN7

5 13


มิลค่ะะ นามปากกา SnK Akatsuki
ถึงจะบอกว่าช่วงนี้วาดด้อมเก็นชินเป็นหลักแต่นานๆทีจะมีงานมาลงเพราะติดเกมมากๆเลยค่ะ 😂💦💦
จริงๆมัลติชิปมากๆแต่วาดคู่ ttl กับ kluc เป็นหลัก อนาคตอาจจะมีคู่มะเขือเทศ(?)เพิ่มเข้ามาด้วย ยังไงก็ฝากด้วยนะคะ 👁️👄👁️💕

47 119