かなり遅いですがキングテレサ姫描きましたー
クッパ姫よりテレサ姫派です
TRにイラストが流れまくっててホントやばかった
この娘ホント股間に猛毒

制作から一週間掛かっちまったぜ(小声)

2 6

joining the bandwagon late ᕕ( ᐛ )ᕗ should i make a bowsette too?

3 17

Day 7, Kind of fitting since this is October(You can think of the extra ink on her fingers as blood).

0 0

Its the pretty ghost

30 143

Finally finished drawing a chibi of (#booette ?)~ She's super cute and fits the mood of October 😊

0 6

Latex Boosette, shading this was fun^

1 2