//=time() ?>
描いている絵はひととおり手が入ったのでここからは慎重に全体を調整
絵を描くこと…というか自分の内側の理想世界を
どうにかして形にしようとする発掘作業のような…
創作はほんとうにたのしくやりがいがある仕事です
絵も頑張って生まれようとしてる
わたしも頑張る
Good Night✨
未来の私が頑張っていたら多分新刊があるはず
【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 シネマティックミライ| #イベントGO_赤ブー https://t.co/z5VDlg6Am7
【サークル参加します!!】09月01日(大阪)GOOD COMIC CITY 30 大阪内 GOOD COMIC CITY 30 大阪| #イベントGO_赤ブー https://t.co/IKSUVxZHW5
夏(?)インテ申し込みました!
残部あれば球擬アンソロジーがあります!
今日も一日お疲れ様でした
おやすみなさいです☺️
Thank you for your hard work today.
Good night.😊
Na’el (WIP 2)^^
Here is a new WIP of Na’el which I draw for my big Xenoblade Anime Crossover.
I make good progress and I think you will see the final picture soon.
#Nael #ナエル #XenobladeChronicles3 #Xenoblade3 #ゼノブレイド3 #ComingSoon
HDD治ったぁあああ🙌
2000円+aでなんとか直りました!
YouTube見て、同じ型の容量小さくて安い新品を買う→記憶ディスク?だけを移植→読み込めたぁああ!
ただ最新データの1、2割くらい?は見つけられませんでしたが必要なデータは救えたのでgood( * ॑꒳ ॑*)ガンバッタ
https://t.co/IzuKIrk7bV
みなさんこんばんは
今日もお仕事お疲れ様でした
お気をつけてお帰りください😊
Good evening everyone.
Thank you for your hard work today.
Please be careful on your way home.😊
This is the closest one to a 'good'. But the face is pretty much generic :/
みなさんおはようございます
寝坊しました
今日も一日楽しんでまいりましょう
ご安全に😊
Good morning everyone.
I overslept.
Let's have fun today too.
Please be safe.😊
Wednesday
"God made the big animals that live in the sea, and every living thing that moves through the waters by its kind, and every winged bird after its kind. And God saw that it was good."
(Genesis 1:21)
The modified Cover of my
☀️Good Morning my Harbinger☀️
#ZhongChi Fanbook
🐉🐳sharing a 'good morning kiss'🫶
omg I have a brainrot about this🙉👇
My Shop is Open, come look around if you'd like to have this or some merch to put on your shelf! 🫰
link👇
#鍾タル https://t.co/OhwTKwo5gc
Good News🎉!
My first Redbubble shop has opened🎊!
Some of my artwork is available for you to purchase and support❤️! And there will be more designs coming up in the future!